loading...
پورتال جامع وبگردی
سید علی موسوی بازدید : 60 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

عاشقانه ترین پیامک های جدید 92

 

 

عاشقانه ترین پیامک های جدید 92

 

 

به قلبم نشستی نگفتم چرا

دلم را شکستی نگفتم چرا

یکی خواب شبهای من را ربود

چو دیدم تو هستی نگفتم چرا

 
 
 
 
 

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

 

روز روشن میره باز شب میرسه

غم میاد به هر دری سر میزنه

مگه میشه چشامو رو هم بزارم

وقتی غم قلبمو خنجر میزنه

 
 
 

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

 

قلبم آسمون میشه به شوق خوابیدن ستاره ی وجودت

کاش از میون همه ی ستاره ها سهیل نشی

 
 
 
 

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

 

من زنده بودم اما انگار که مرده بودم

از بس که روزها را با شب شمرده بودم

یک عمر دور و تنها به جرم اینکه

او سر سپرده میخواست من دل سپرده بودم

 
 
 

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

 

چشم لیلا زده ات سوسن شبهای من است

بوسه از باغ لبت خواهش لبهای من است

 
 
 

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

 

آخرین ذکری که شب در خاطرم ماند ز دوست

اولین یادی که صبح از خاطرم خیزد تویی

 
 
 

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

 

لذت گلی است که پژمرده می شود اما خاطره

عطری است که باقی می ماند .

 
 
 

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

 

هر چی عشقه با نگینش

هر چی خوبه بهترینش

آسمونا با زمینش

همشون فدای تو

 
 
 

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

 

برای رسیدن به تو لحظه ها را سفر کردم

اما تو به اندازه فاصله ها از من دوری

 
 
 

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

 

برای مردن افتادن از هیچ ارتفاعی لازم نیست ..

فقط کافیه که از چشمای تو بیفتم !

 
 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 474
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 69
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 486
  • بازدید ماه : 1,891
  • بازدید سال : 15,809
  • بازدید کلی : 161,054