loading...
پورتال جامع وبگردی
سید علی موسوی بازدید : 64 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

فال روز چهارشنبه 17 مهر 1392 / Wednesday 17

 
 
فال روز چهارشنبه 17 مهر 1392 / Wednesday 17

 

 

فروردین:

امروز با دیدن اشتباه کوچکی که معشوقه تان کرده است رابطه تان کمی با تزلزل روبه رو می شود. صبور باشید. البته این مساله در مقایسه با برنامه های آینده ای که با هم دارید اصلا قضیه مهمی نیست. مطمین شوید که کارتان مرتب است و تمام وظایفتان را به سرعت انجام می دهید. به دنبال رویاهایتان برای ترفیع باشید.

 

اردیبهشت:

تمام هستی امروز سخاوتتان را مورد تحسین قرار می دهد. البته زیاده روی در هر کاری خوب نیست. البته مراقب باشید که در خرج کردن سخاوت در رابطه هایتان چشم اندازتان را از دست ندهید. امروز خیلی دلربا هستید. موقعیت این را دارید که کسی را به زندگیتان برگردانید. هرچه سریعتر دست بجنبانید.

 

خرداد:

امروز در روابطتان خیلی منعطف و متواضع باشید. فکر نکنید که بیشتر از معشوقه تان کار از دستتان برمی آید. از نزاع پرهیز کنید. باید به همسرتان هم کمی آزادی بدهید و محدودش نکنید. امروز ممکن است که به سرما حساسیت پیدا کنید. حتما با خمیردندانی مناسب دندان هایتان را مسواک بزنید تا از اثرات جرم ها درامان باشید. سری به دنمدان پزشک بزنید.

 

تیر:

امروز می توانید از ستارگان کمک بگیرید و رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید. تمام آنچیزی که نیاز دارید این است کهسخت کار کنید، دعا کنید و ایمان داشته باشید. سعی کنید هنگام گفتن عقاید و تصمیماتتان به معشوقه تان پرخاشگر نباشید. عقاید پست و پرخشم تنها باعث اذیت کردن و خشم او می شود.

 

مرداد:

مراقب قول ها و وعده هایی که به نظر خیلی خوب می آیند باشید! ممکن است دروغ باشند. باید فرزندان و اطرافیانتان را راهنمایی کنید. اگر متعهد به یک رابطه هستید ممکن است امروز کمی تنش داشته باشید. ممکن است یک دوست جدید به زندگیتان وارد شود. از نظر عاطفی همه چیز را آرام نگه دارید.

 

شهریور:

اگر روابطی دارید که در عوض توجهی که می کنید هیچ فایده ای به شما نمی رسانند، به فکر این باشید که برای همیشه آنها را قطع کنید. امروز روابطتان با جنس مخالف خیلی لذت بخش خواهد بود. مراقب باشید که پروژه هایتان را در موعد مقرر تمام کنید تا به عجله نیفتید.

 

مهر:

هنگام سروکله زدن با املاک مادیتان با فانتزی هایتان درگیر نشوید. شاید بخواهید چیزهایی را دور بیندازید که رد آینده به آنها نیاز پیدا خواهید کرد. مراقب سورپرایزهای پلیدی که ممکن است همه چیز را در روابط کاریتان به هم بریزند باشید. در رابطه با دوستان و اقوام سعی کنید که خیلی قاطع و با فهم باشید.

 

آبان:

کاریزمای خیلی بالایی دارید. این می تواند که در زمان حال موفقیت بسیار بالایی را برایتان رقم بزند. مراقب باشید که امروز بیش از حد کار نکنید. اگر بگذارید که استرس کار و زندگی کاریتان را کنترل کند، سردرد خیلی بدی پیدا خواهید کرد. برای انجام وظایف خیلی عجله نکنید و به جزییات کوچک توجه کنید.

 

آذر:

آیا امروز هنگام بیدار شدن احساس متفاوتی داشتید؟ این می تواند نشان دهنده ی یک تغییر در زندگیتان باشد. نیاز ندارید که از کارتان دست بکشید و یا یک رابطه را قطع کنید. فقط به این نیاز دارید که خودتان را احیا کنید. یک مدلموی جدید و یا آرایش جدید را امتحان کنید. از خودتان بودن لذت ببرید. وقتی تغییرات کوچک ایجاد می کنید اتفاقات خوبی انتظارتان را می کشند.

 

دی:

امروز در مورد زندگیتان تعمق کنید. لیستی از اشیا و کارهایی که برایتان مهم است تهیه کنید. وقتی باتریتان را شارژکردید، عصر را با معشوقه  یا بهترین دوستان بگذرانید. دوچرخه سواری ورزش لذت بخشی است. با دوستتان که افسرده شده است صحبت کنید و روزش را بهتر کنید.

 

بهمن:

اگر فرزندانتان خیلی شلوغ کاری می کنند و ورجه وورجه زیاد دارند، راهی برای متمرکز کردن انرژیشان پیدا کنید. شاید بخواهید به سینما بروید و یا اینکه به نقاشی، تمیزکاری، جارو کردن و مرتب کردن خانه بپردازید. سرشان اینطوری شلوغ می شود.

 

اسفند:

اگر می خواهید یک اسباب مثل کمد جدید بخرید، حتما این این کار را بکنید. روزکاریتان آرام است و عصر را می توانید به خرید کردن بگذرانید. با خانواده برای ناهار بیرون بروید و روز خوبی را برای خودتان بسازید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 474
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 69
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 532
  • بازدید ماه : 1,937
  • بازدید سال : 15,855
  • بازدید کلی : 161,100