loading...
پورتال جامع وبگردی
سید علی موسوی بازدید : 55 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

افسردگی شایع ترین مشکلات روانی دختران ایرانی

 

 

 

دختران ایرانی,شایع ترین مشکلات روانی دختران ایرانی

 

 

یک روانپزشک، با بیان اینکه بسیاری از مشکلات روحی و روانی دختران ایرانی ریشه فرهنگی و اجتماعی دارد، گفت: در واقع انتظارات نامعقول، اعتماد به نفس پایین، حس کنجکاوی، روحیه لذت طلبی، نگرش های غلطاجتماعی، نگرش های نابجا در مورد آینده و برخی کسالت های خفیف روانپزشکی در ذهن دختران باعث بروز انواع مشکلات روحی و روانی در بین آنها می شود.

دکتر حسن ضیاءالدینی در گفت و گو با شفقنا ؛ با بیان اینکه رفتارهای دختران در سطح جامعه بر اساس انتظاراتجامعه شکل می گیرد افزود: رفتارها و اعمال دختران در جامعه تحت تاثیر انتظارات خانواده ها، جامعه و نگرش خود فرد شکل می گیرد و این عوامل به عنوان مهم ترین عامل شکل دهنده رفتارهای آنها است، در واقع و رفتارهایدختران در جامعه ما معلول انتظارات جامعه از آنها است، البته عواملی دیگر نظیر عوامل بیولوژی و ژنتیکی نیز در بروز رفتارهای آنهاتاثیرگذار است ولی نقش عامل محیطی بسیار بارزتر از علل دیگر دخالت دارد.

 

اینکه انتظارات جامعه از دختران باید منطبق با امکانات و تسهیلات خانواده و جامعه باشند

وی در ادامه با تاکید بر اینکه انتظارات جامعه از دختران باید منطبق با امکانات و تسهیلات خانواده و جامعه باشند تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر به دلیل اینکه بسیاری از انتظارات جامعه از دختران بر اساس امکانات و تسهیلات آنها نیست و از طرفی دیگر دختران جامعه ما نیز می خواهند خود را به شکل مطلوب نمایان کنند در نتیجه ممکن است دست به اقدامات و رفتارهایی بزنند که باعث بروز برخی مشکلات روحی و اجتماعی نظیر سردرگمی و گم کردن نقش خود در اجتماع شوند.

این روانپزشک همچنین یادآور شد: باید امکانات، تسهیلات و راهنمایی های  مخصوص در گروههای سنی نوجوان و جوان بصورت نامحسوس ولی ممکن و مطلوب در اختیار دختران جامعه قرار بگیرد در غیر اینصورت ما دچار نوعی بحران رفتاری و مشکلات روحی و روانی در آنها می شویم که مشخص ترین شکل آن بصورت نوعی سنت شکنی، قانون گریزی، مقابله با خانواده و اجتماع در بین آنها بروز خواهد کرد.

نابرابری ها بین دختر و پسر در تمامی جوامع وجود دارد

این مدیر گروه روانشناسی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، با اشاره بر اینکه در تمامی جوامع بخصوص کشورهای عقب افتاده نابرابری هایی بین دختران و پسران وجود دارد  اظهار کرد: متاسفانه در برخی از کشورهای توسعه نیافته این نگاه و نابرابری های بین دختر و پسر به اندازه ای بارز است که دختران ر ا از ابتدایی ترین حقوق انسانی خود محروم می کنند بطوریکه وقتی از خانواده های این جوامع سئوال می شود چند تا فرزند داری می گویند یک فرزند( پسر) دارم و  سه تا دختر، یعنی حتی حاضر نیستند دختر را جز فرزندان خود محسوب کنند، البته این نوع نگاه ها در جامعه ما به دلیل نگاه دین و تعالیم مذهبی نسبت به دختر کم، و روز به روز کمرنگ تر می شود و در حال حاضر حس برتری پسر بر دختر در جامعه و خانواده ما نسبت به گذشته کاهش یافته است.

لزوم توجه خانواده ها به نیازهای عاطفی دختران

دکتر ضیاءالدینی همچنین با تاکید بر اینکه خانواده ها باید ارتباط نزدیک تر، دوستانه تر و عاطفی بین دختران خود برقرار کنند خاطر نشان کرد: نگاهی که هم اکنون نسبت به دختران در جامعه ما وجود دارد از نوعی نگاه های سلیقه ای افراد نسبت به آنها نشات می گیرد که این امر مشکلاتی روحی و روانی زیادی را برای دختران جامعه ما ایجاد می کند و لازم است با آموزش خانواده ها و جامعه از طریق وسایل ارتباط جمعی این نوع نگاهها سلیقه ای به جنسیت افراد از بین رفته و با حذف رفتارهای مخرب،  زمینه های اعتلا و دسترسی به اهداف برای آنها مسیر شود.

افسردگی شایع ترین مشکلات روانی دختران نوجوان و جوان ایرانی

این استاد دانشگاه، افسردگی را شایع ترین مشکلات روحی و روانی دختران نوجوان و جوان ایرانی دانست و گفت:  متاسفانه با توجه به انواعی از تغییرات فرهنگی به طبع دختران جامعه ما نیز با انواعی از چالش های روحی و روانی درگیر هستند که در حال حاضر، افسردگی بین دختران شایع ترین مسائلی است که از لحاظ روانپزشکی آنها را دچارمشکل کرده است که البته بر ا ساس تحقیقات صورت گرفته دختران و زنان در تمامی جوامع بیشتر از مردان بیشتر با بیماری های روحی و روانی بخصوص افسردگی مواجه هستند اما شانس افسردگی در بین دختران در کشور ما به دلایل فرهنگی، کم توجهی، انتظارات نابجا و غیرمعقول بسیار شایع تر از جوامع دیگر است.

برخی رفتارهای نابهنجار و غیر اجتماعی در بین دختران بسیار شایع شده است

وی همچنین با بیان اینکه برخی رفتارهای نابهنجار و غیر اجتماعی در بین دختران بسیار شایع شده است اظهار کرد: متاسفانه امروزه در جامعه ما، برخی رفتارهای نابهنجار نظیر گرایش به اعتیاد در بین دختران بخصوص نوجوانان بسیار شایع تر شده است بطوریکه بر اساس پژوهشی که خود بنده آن را انجام داده ام آمار گرایش و اعتیاد دختراندبیرستانی به  داروهای آرام بخش بسیار افزایش یافته است که این آمار در بین پسران به این اندازه شایع نبوده است که این نوع آمار های نشان از اختلالات روحی و روانی آنها را دارد و نیازهای روحی در آنها می طلبد که به سمت استفاده از این نوع مواد گرایش پیدا کنند.

به گفته دکتر ضیاءالدینی، البته گاهی مواقع نیز دختران می خواهند با رفتاری خود را مطلوب تر کنند ولی باعث خراب تر و وخیم تر شدن اوضاع روحی و اجتماعی آنها می شود که امیدواریم رفتارهای ناهنجار اجتماعی و افسردگی آنها با تمهیدات و آموزش های که مسئولان و رسانه های جمعی در سطح خانواده ها و جامعه انجام می دهند کاهش یافته و دختران بتوانند به شکلی خود را در جامعه بروز دهند که کمترین آسیب متوجه آنها شود.

مشکلات روحی و روانی دختران در جامعه ما ریشه فرهنگی و اجتماعی دارد

این روانپزشک در خصوص مهم ترین علل و عوامل رشد آسیب های روحی و روانی و همچنین انجام برخی رفتارهای ناهنجار در بین دختران جامعه اشاره کرد و افزود: متاسقانه بسیاری از مشکلات روحی و همچنین رفتارهای نابهنجار دختران، علل فرهنگی و اجتماعی دارد در واقع انتظارات نامعقول، اعتماد به نفس پایین، حس کنجکاوی، روحیه لذت طلبی، نگرش های غلط اجتماعی، نگرش های نابجا در مورد آینده و برخی کسالت های خفیف روانپزشکی در ذهن دختران باعث بروز انواع مشکلات روحی و روانی در بین آنها می شود.

دختران مجرد در مقایسه با زنان متاهل بیشتر درگیر انواع اختلالات روحی و روانی هستند

وی در ادامه با بیان اینکه دختران مجرد با سن بالا بیشتر از افراد متاهل دگیر انواع مشکلات روحی و روانی هستند خاطر نشان کرد:متاسفانه امروزه تجرد گرایی و زندگی های تک نفره در بین دختران جامعه ما بخصوص در کلان شهر ها و پایتخت به دلایلی از جمله فرار از مسئولیت، مشکلات مالی و آموزش ناصحیح افرایش یافته است، در واقع اصولا انسان به عنوان موجودی اجتماعی نیازمند زیستن در کنار یکدیگر است  افرادیکه بصورت مجرد زندگی می کنند بیشتر درگیر مشکلات روحی و روانی ناشی از تنهایی و تجرد گرایی می شوند، بطوریکه هدفمندی این افراد در زندگی و همچنین علاقمندی های آنها دچار چالش شده است بنابراین این افراد نسبت به دیگران بیشتر مستعد انواع اختلالات روانپزشکی نظیر افسردگی، کسالت و اضطراب هستند.

رسانه های جمعی با آموزش های لازم نگرش های غلط در مورد دختران در سطح جامعه را اصلاح کنند

دکتر ضیاءالدینی در پایان تاکید کرد: بهبود وضعیت روانی دختران در جامعه ما نیازمند تغییر نگرش جامعه، خانواده هاواصلاح انتظارات نسبت به دختران است که این امکان از طریق ارائه آموزش های لازم از طریق رسانه های جمعی و گروهی را می طلبد، در واقع رسانه ها باید با تولید برنامه های بصورت دراز مدت برخی نگرش های غلط در مورد دختران در سطح جامعه را اصلاح کند.

منبع:سلامت نیوز

گردآوری و بازنشر :  پورتال جامع وبگردی سایت تفریحی جوکستون


سید علی موسوی بازدید : 74 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

معرفی بهترین‌های فناوری در نمایشگاه آی اف ای برلین + تصاویر

 

 

ال جی G2,فبلت گالکسی نوت 3,ساعت هوشمند گالگسی گی‌یر سامسونگ

 

 

 

معرفی بهترین‌های فناوری در نمایشگاه آی اف ای برلین + تصاویر

اگرچه نمایشگاه‌های فناوری سی ای اس و کنگره جهانی موبایل که در ماه‌های ژانویه و فوریه هر سال برگزار می‌شود، بزرگ‌ترین رویدادهای مربوط به فناوری هستند، نمایشگاه‌های IFA برلین هم جایی است که شرکت‌های سازنده دستگاه‌های الکترونیکی اولین محصولات خود را پس از فصل راکد تابستان رونمایی می‌کنند.

نمایشگاه IFA برلین در سالهای اخیر اهمیت زیادی پیدا کرده و تقریبا تمام غول‌های حوزه فناوری نظیر اپل، سامسونگ، سونی و ال.جی در آن حاضر می‌شوند و از تازه‌ترین محصولات خود رونمایی می‌کنند.

مهمترین محصولاتی که در نمایشگاه IFA امسال رونمایی شدند شامل فبلت گالکسی نوت 3، ساعت هوشمندگالگسی گی‌یر سامسونگ، اکسپریا Z1 سونی، ساعت هوشمند 2 سونی، ال جی G2 و ال‌جی جی پد 8.3 هستند.

 

سامسونگ گالکسی نوت 3

سامسونگ گالکسی نوت 3 تازه‌ترین فبلت تولیدی این شرکت کره‌یی است که از یک نمایشگر بزرگ فول اچ دی بهره می‌برد.

این فبلت در دو نوع 3G و LTE ارائه شده که اولی از یک پردازنده هشت هسته‌ای 1.9 گیگاهرتز و دومی از یک پردازنده چهار هسته‌ای 2.3 گیگاهرتز است.

در گالکسی نوت 3 برخلاف‌ مدال‌های قبلی از قاب پلاستیکی خبری نیست و قاب پشتی گوشی از یک چرم زیبا به رنگهای سفید، مشکی یا صورتی و فریم دور آن از فلز کار شده است. گالکسی نوت سه از یک طراحی به شدت باریک‌تر و لبه‌های تیز‌تر نسبت به نوت دو بهره می‌برد.هم‌چنین یک کیف باکیفیت که در 10 رنگ مختلف موجود است به عنوان لوازم جانبی برای این محصول در نظر گرفته شده است.

این فبلت جدید به رغم داشتن یک نمایشگر 5.7 اینچی تنها 168 گرم وزن دارد. طول عمر شارژ باطری نوت سه نیز نسبت به مدل قبلی ارتقاء یافته است.
سامسونگ اعلام کرده باطری این تبلت نسبت به مدل قبلی چهار ساعت بیشتر توانایی پخش ویدئو دارد و در مجموع هنگام استفاده معمولی 40 درصد توانایی بیشتری را نسبت به نوت دو از خود نشان می‌دهد.

 

سامسونگ گالکسی گی‌یر

شرکت سامسونگ با رونمایی از گالکسی گی‌یر عملا یک مبارزه با اپل را در بخش ساعت‌های هوشمند آغاز کرده است. این ساعت‌ یک دستگاه الکترونیکی پیشرفته است که با گوشی اندروید کاربر سازگار می‌شود.گالکسی گی‌یر از یک نمایشگر 1.63 اینچی آمولد با وضوح 320 در 320 پیکسل، یک دوربین 1.9 مگاپیکسلی که در بند ساعت تعبیه شده و یک پردازنده‌ 800 مگاهرتز با رم 512 مگابایت برخوردار است.

طرز برقراری تماس و مکالمه با این ساعت هوشمند بدین شکل است که به وسیله میکروفنی که در ساعت تعبیه شده صورت می‌گیرد و سپس ساعت مکالمات را از طریق ارتباط بلوتوثی به گوشی همراه کاربر منتقل می‌کند.گالکسی گی‌یر در فاز اول تنها با دو گوشی رونمایی شده در نمایشگاه برلین یعنی گالکسی نوت سه و گالکسی تب 10.1 سازگار است اما سامسونگ قول داده که دیگر گوشی‌ها و تبلت‌های گالکسی را برای سازگاری با این ساعت آپدیت کند.

هم‌چنین تعداد نرم‌افزار‌هایی که در حال حاضر با این ساعت هوشمند کار می‌کنند فعلا محدود است و تنها 70 نرم‌افزار شامل فیس‌بوک و توییتر برای آن عرضه شده است.
گالکسی گی‌یر ماه آینده در آمریکا و ژاپن و در دیگر کشور‌های جهان در تاریخ 25 سپتامبر به قیمت 299 دلار عرضه خواهد شد.

 

سونی اکسپرپا Z1

شرکت ژاپنی سونی در نمایشگاه ای اف ای امسال پرچمدار جدید خود به نام اکسپریا Z1 را رونمایی کرد. اینگوشی قدرتمند از یک دوربین خیره‌کننده 20.7 مگاپیکسلی و پردازنده چهار هسته 2.2 گیگاهرتز بهره می‌برد. هم‌چنین نمایشگر این گوشی 5 اینچ و از نوع فول اچ دی با پرازنده گرافیکی آدرنو 330 GPU است.

 

سونی اسمارت واچ 2

گالکسی گی‌یر سامسونگ تنها ساعت هوشمند ارائه شده در ای اف ای امسال نبوده و سونی با دومین ساعتهوشمند خود سعی دارد رقبای خود را از میدان خارج کند.اسمارت واچ 2 سونی به عنوان یک نمایشگر دوم برایگوشی هوشمند کاربر به کار می‌رود و اطلاعاتی نظیر پیام‌های متنی و پیام‌های شبکه‌های اجتماعی را به کاربر منتقل می‌کند تا وی مجبور نباشد در هر مکانی گوشی خود را از جیب خارج کند.

 

ال‌جی جی2

شرکت کره‌ای ال جی برای اینکه از رقبا عقب نماند جی2 را به عنوان رقیبی برای گالکسی اس 4 سامسونگ و اکسپریا Z1 رونمایی کرده است.ال‌جی جی2 مطمئنا ویژگیهای کافی را برای به چالش کشیدن رقبا دارد و از یک نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی و یک دوربین 13 مگاپیکلسی بهره مند است.

 

ال‌جی جی‌پد 8.3

ال جی فقط در بازار اسمارت فونها حضور ندارد و هم ‌اکنون با رونمایی از جی پد 8.3 ، به بازار تبلت‌ها بازگشته است.این تبلت اندرویدی از یک پردازنده چهار هسته‌ای 1.7 گیگاهرتز و یک نمایشگر فول اچ دی بهره می‌برد و به نظر می‌رسد ال جی این تبلت را برای به چالش کشیدن آی پد مینی اپل عرضه کرده است.

 

 

ال جی G2,فبلت گالکسی نوت 3,ساعت هوشمند گالگسی گی‌یر سامسونگ

ال جی G2,فبلت گالکسی نوت 3,ساعت هوشمند گالگسی گی‌یر سامسونگ

 

ال جی G2,فبلت گالکسی نوت 3,ساعت هوشمند گالگسی گی‌یر سامسونگ

ال جی G2,فبلت گالکسی نوت 3,ساعت هوشمند گالگسی گی‌یر سامسونگ

 

ال جی G2,فبلت گالکسی نوت 3,ساعت هوشمند گالگسی گی‌یر سامسونگ

ال جی G2,فبلت گالکسی نوت 3,ساعت هوشمند گالگسی گی‌یر سامسونگ

 

ال جی G2,فبلت گالکسی نوت 3,ساعت هوشمند گالگسی گی‌یر سامسونگ

ال جی G2,فبلت گالکسی نوت 3,ساعت هوشمند گالگسی گی‌یر سامسونگ

 

ال جی G2,فبلت گالکسی نوت 3,ساعت هوشمند گالگسی گی‌یر سامسونگ

ال جی G2,فبلت گالکسی نوت 3,ساعت هوشمند گالگسی گی‌یر سامسونگ

 
منبع:isna.ir

 گردآوری و بازنشر :  پورتال جامع وبگردی سایت تفریحی جوکستون


 
سید علی موسوی بازدید : 75 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

کاهش مصرف اینترنت برای اندرویدی‌ها

 

 

سیستم‌عامل اندروید, بنرهای تبلیغاتی, صفحات وب

 

 

 

مرورگر پیش‌فرض اندروید امکانات بسیار خوبی را برای وبگردی در اختیار شما قرار می‌دهد. اما وقتی بخواهید درهزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید باید به فکر استفاده از مرورگرهای دیگری نیز باشید که در کنار امکانات مناسب، مصرفپهنای باند اینترنت شما را نیز به حداقل برسانند. برخی از این مرورگرها عبارت است از:

 

Chrome Beta: جدیدترین مرورگر گوگلی که برای ارتباطات اینترنتی توسط تلفن همراه بهینه‌ شده این مرورگر است. این مرورگر یک سرویس را پروکسی که توسط گوگل پشتیبانی می‌شود مورد استفاده قرار‌می‌دهد و به کمک آن، اطلاعات درخواستی را فشرده کرده و به شما نمایش می‌دهد.

 

توجه داشته باشید که برای فعال‌کردن این قابلیت باید در نوار آدرس مرورگر عبارت chrome:‌/‌‌/‌flags را تایپ کرده و پس از مراجعه به تنظیمات مرورگر، مقدار مقابل عبارت Experimental Data Compression Proxy را enable کنید.

 

Opera Mini: گوگل ممکن است بتازگی پروژه طراحی مرورگر بهینه برای استفاده در تلفن همراه را آغاز کرده باشد، اما اپرا از جمله شرکت‌هایی است که سال‌ها روی این پروژه کار کرده و نسخه‌های مختلفی از مرورگر خود را نیز در اختیار کاربران قرار داده است. Opera Mini یکی از سریع‌ترین و کم‌مصرف‌ترین مرورگرهای تلفن همراه است که به واسطه رابط گرافیکی کاربر پسند و سرعت بسیار بالای خود در فهرست بیشترین دانلودی‌های مرورگر اندرویدقرارگرفته است.

 

TextOnly: اگر اپرا‌مینی هم به‌نظرتان پرمصرف است و به‌دنبال مرورگری با کمترین میزان مصرف هستید TextOnly را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مرورگر همان‌طور که از نامش مشخص است فقط متن را به شما نمایش می‌دهد. با این مرورگر هیچ اسکریپت، عکس یا تبلیغی روی صفحات وب برای شما به‌نمایش درنخواهند آمد و در نتیجه مصرف پهنای باند اینترنت شما به میزان 80 تا 90 درصد کاهش می‌یابد.

 

 

حذف تبلیغات

گاهی اوقات برخی نرم‌افزارهای اندروید به‌طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. اما سازندگان این نرم‌افزارها به‌جای دریافت پول از کاربران، تبلیغاتی را روی نرم‌افزار خود به‌نمایش درمی‌آورند. به عقیده برخی کاربران، این تبلیغات مزاحمتی را حین استفاده از نرم‌افزار برایشان ایجاد نمی‌کند و در نتیجه به این تبلیغات اهمیتی نمی‌دهند، در صورتی‌که بارگذاری همین تبلیغات می‌تواند با افزایش هزینه‌های اینترنت تلفن همراه شما، مبالغی به مراتب بیشتر از مبلغ خریداری نرم‌افزار را برای شما در پی داشته باشد.

 

خریداری نرم‌افزارهای مورد علاقه: همان‌طور که اشاره کردیم، گاهی اوقات مبلغ پرداخت شده برای خرید یک نرم‌افزار کمتر از مبلغ پرداخت شده بابت اینترنت مصرفی جهت تبلیغات به‌نمایش درآمده توسط آن نرم‌افزار است. پس چنانچه نرم‌افزارهایی جزو برنامه‌های مورد علاقه شما به‌شمار می‌روند و نسخه‌های رایگان آنها شامل بنرهای تبلیغاتی است سعی کنید نسخه کامل برنامه را خریداری کنید.

 

استفاده از ابزارهای مسدودکننده تبلیغات: درمواردی نیز مشاهده شده است که کاربران تمایلی به خرید نرم‌افزارها ندارند. اگر جزو این دسته از کاربران هستید یا به هر دلیل دیگری توانایی خرید نسخه کامل نرم‌افزارها را ندارید می‌توانید از ابزارهایی همچون Adblock Plus و AdAway کمک بگیرید. این نرم‌افزارها قادرند با مسدود‌کردن نمایش بنرهای تبلیغاتی در برنامه‌های مختلف، مصرف پهنای باند اینترنت شما را کاهش دهند.

 

توجه داشته باشید که هر دو نرم‌افزار فوق در سیستم‌عامل اندروید روت شده قابل اجرا هستند و پیشنهاد ما به شما استفاده از AdAway است، چراکه این نرم‌افزار با پشتیبانی از فهرست سفید به شما این امکان را می‌دهد تا نمایش بنرهای تبلیغاتی برای برخی از برنامه‌ها را فعال و برای بقیه غیرفعال کنید.

 

منبع:jamejamonline.ir

 گردآوری و بازنشر :  پورتال جامع وبگردی سایت تفریحی جوکستون


 
سید علی موسوی بازدید : 49 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

برای دیدن اسم عشق تان کلیک کنید

 

 

عشق و عاشقی , فال عشق , مادر

 

 

 

برای دیدن اسم عشق تان کمی با انگشتان دست تان گوشه های چشم تان را بکشید! (مثل ژاپنی ها)

 

 

عشق و عاشقی , فال عشق , طالع عشق

عشق و عاشقی , فال عشق , طالع عشق

 

منبع:akairan.com

 گردآوری و بازنشر :  پورتال جامع وبگردی سایت تفریحی جوکستون


سید علی موسوی بازدید : 36 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

تصاویر ویژه روز -سه شنبه 19 شهریور 1392

 

 

شنا در دریاچه نارابین در سیدنی

شنا در دریاچه نارابین در سیدنی

شنا در دریاچه نارابین در سیدنی


آئودی آ-3 مدل

آئودی آ-3 مدل

آئودی آ-3 مدل

آئودی آ-3 مدل

آئودی آ-3 مدل

آئودی آ-3 مدل

آئودی آ-3 مدل


بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح


گرامی داشت چهلمین سالگرد کودتا در شیلی

گرامی داشت چهلمین سالگرد کودتا در شیلی

گرامی داشت چهلمین سالگرد کودتا در شیلی

گرامی داشت چهلمین سالگرد کودتا در شیلی

گرامی داشت چهلمین سالگرد کودتا در شیلی


بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح


جدا کردن کاشفول

جدا کردن کاشفول

جدا کردن کاشفول(نوعی علف بومی در بنگلادش) برای فروش در بازار روز داکا- این گیاه استفاده زینتی دارد


بخارست رومانی و در گیری پلیس و تماشاگران فوتبال

بخارست رومانی و در گیری پلیس و تماشاگران فوتبال

بخارست رومانی و در گیری پلیس و تماشاگران فوتبال


بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح


ریودوژانیرو برزیل

ریودوژانیرو برزیل

ریودوژانیرو برزیل


رام الله، سرزمین های اشغالی

رام الله، سرزمین های اشغالی

رام الله، سرزمین های اشغالی


بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح


استقبال وزیر خارجه ایتالیا از روزنامه نگار ایتالیایی که در سوریه گروگان گرفته شده بود

استقبال وزیر خارجه ایتالیا از روزنامه نگار ایتالیایی که در سوریه گروگان گرفته شده بود

استقبال وزیر خارجه ایتالیا از روزنامه نگار ایتالیایی که در سوریه گروگان گرفته شده بود


رقابت سالانه بهترین گاو فرانسه

رقابت سالانه بهترین گاو فرانسه

رقابت سالانه بهترین گاو فرانسه


مسابقات گاو بازی در روندا اسپانیا

مسابقات گاو بازی در روندا اسپانیا

مسابقات گاو بازی در روندا اسپانیا


فستیوال ساحلی در سیدنی

فستیوال ساحلی در سیدنی

فستیوال ساحلی در سیدنی


جمع آوری صدقه در یک مراسم آیینی در بانکوک

جمع آوری صدقه در یک مراسم آیینی در بانکوک

جمع آوری صدقه در یک مراسم آیینی در بانکوک


بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح


فستیوال سالانه

فستیوال سالانه

فستیوال سالانه “اونام” در هند


منابع:عصرایران,پول نیوز,خبرآنلاين

گردآوری و بازنشر :  پورتال جامع وبگردی سایت تفریحی جوکستون


سید علی موسوی بازدید : 44 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

عکس های سریال نوشدارو

 

 

سریال تلویزیونی نوشدارو به کارگردانی جواد اردکانی از شبکه یک سیما در حال پخش است.

 

 

تصاویر سریال نوشدارو

 

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

 سریال نوشدارو,عکس بازیگران سریال نوشدارو

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

  تصاویر سریال نوشدارو

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

  سریال نوشدارو,عکس بازیگران سریال نوشدارو

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

  تصاویر سریال نوشدارو

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

  سریال نوشدارو,عکس بازیگران سریال نوشدارو

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

  تصاویر سریال نوشدارو

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

  سریال نوشدارو,عکس بازیگران سریال نوشدارو

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

  تصاویر سریال نوشدارو

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

  سریال نوشدارو,عکس بازیگران سریال نوشدارو

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

  تصاویر سریال نوشدارو

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

  سریال نوشدارو,عکس بازیگران سریال نوشدارو

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

  تصاویر سریال نوشدارو

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

  سریال نوشدارو,عکس بازیگران سریال نوشدارو

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

  تصاویر سریال نوشدارو

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

سریال نوشدارو,عکس های سریال نوشدارو

 

  منبع:mozande.ir

 گردآوری و بازنشر :  پورتال جامع وبگردی سایت تفریحی جوکستون


سید علی موسوی بازدید : 35 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

فک و فامیله داریم باحال و جالب

 

 

فک و فامیل داریم, فک و فامیل, زن داداش

 

 

 

زن داداشم برگشته به داداشم می گه :

اگه چی بشه تو منو می بری طلاق می دی ؟

داداشم خیلی جدی برگشته می گه :

اگه سکه برگرده به همون ۴۰۰ تومن !

فک و فامیله داریم ؟

 

 

فک و فامیل داریم, فک و فامیل, زن داداش

فک و فامیله داریم باحال و جالب

 

با کلی شوق و ذوق رفتم خونه

می گم پدر جان استادمون گفت بین همه ی کلاس ها من بالاترین نمره رو گرفتم

می گه : ببین دیگه بقیه چقدر خنگن

فک و فامیله داریم ؟

 

 

فک و فامیل داریم, فک و فامیل, زن داداش

فک و فامیله داریم باحال و جالب

 

یه فامیل داریم اون زمان که جومونگ نشون می داد

۱۴ هزار تا صلوات نذر کرده بود که جومونگ نمیره

فک و فامیله داریم ؟

 

 

فک و فامیل داریم, فک و فامیل, زن داداش

فک و فامیله داریم باحال و جالب

 

با بابام تو یه ماشین بودیم

بعد ۲ نفر خارجی‌ سوار شدن

بابام رفت بپرسه اهل کجایین؟

خیلی‌ با اعتماد به نفس با یه لحن سوالی‌ گفت: mede in ؟

فک و فامیله ما داریم ؟

 

 

فک و فامیل داریم, فک و فامیل, زن داداش

فک و فامیله داریم باحال و جالب

 

مامانم هر وقت پشت تلفن می خواد با خالم تیریپ صمیمیت برداره

می گه جوجه هات (بچه هات) چی کار می کنن

خاله منم می گه خوبن توله تو چی کار می کنن

فک فامیله ما داریم؟

 

 

فک و فامیل داریم, فک و فامیل, زن داداش

فک و فامیله داریم باحال و جالب

 

ما یه رسم خانوادگی داریم اونم اینه که وقتی سفره غذا رو پهن می کنیم

یا آب میاریم لیوان نمیاریم یا لیوان میاریم آب نمیاریم

این رسم در کل فامیل ما هستش و نسل به نسل منتقل میشه.

کلا خود درگیری داریم!

 

 

فک و فامیل داریم, فک و فامیل, زن داداش

فک و فامیله داریم باحال و جالب

 

کل فامیل می دونن که من تیک دارم دست خودم نیست چشمک می زنم

وقتی میرم پیش خالم هر یک ربع  نیم ساعت بهم می گه چیه خاله کاری داری؟

فک و فامیل داریم؟

 

 

فک و فامیل داریم, فک و فامیل, زن داداش

فک و فامیله داریم باحال و جالب

 

برادر زادم چهار سالشه زنگ زده می گه

عمه اون اسباب بازیه که گفتم حتما برام بخری ها

اگه یادت رفت زنگ بزن بهم تا یادت بیارم

 

 

فک و فامیل داریم, فک و فامیل, زن داداش

فک و فامیله داریم باحال و جالب

 

به مامانم می گم بزرگترین آرزوت چیه؟

می گه : بزرگ بشی زود زنت بدم با زنت دعوا کنم

حوصلم از این یک نواختی زندگی سر رفت

فک فامیله ما داریم؟

 

 

فک و فامیل داریم, فک و فامیل, زن داداش

فک و فامیله داریم باحال و جالب

 

 بابام هرشب که میخاد بخوابه میاد دره اتاقه هرکدوم از ما (سه تا خواهریم) میگه فردا میرید دانشگاه؟

می گیم نه فعلا تعطیله بعد صبح ساعت 6 میاد سه تامونو بیدارمی کنه میگه کلاس ندارید!

دیرتون نشه! بابائه دارم؟

فک و فامیله داریم؟

 

 

فک و فامیل داریم, فک و فامیل, زن داداش

فک و فامیله داریم باحال و جالب

 

زنداداشم جلو روی من به بچش میگه تو روح عمـــــــــــــت !

 

 

فک و فامیل داریم, فک و فامیل, زن داداش

فک و فامیله داریم باحال و جالب

 

بابام اومده باد انداخته تو غبغبش می گه برو چک کن برات یه ایمیل فرستادم

رفتم چک کردم میبینم یه ایمیل خالی زده سابجکتشو گذاشته ما میتوانیم

بابائه داریم ؟

فک و فامیله داریم؟

 

 

فک و فامیل داریم, فک و فامیل, زن داداش

فک و فامیله داریم باحال و جالب

 

از افتخارات ِ مادربزرگم اینه که دووس پسر نداشته

خب وقتی در سن 10 سالگی ازدواج کردی

دلت می خواسته دووس پسر هم داشته باشی ؟

 

 

فک و فامیل داریم, فک و فامیل, زن داداش

فک و فامیله داریم باحال و جالب

 

داشتم ماشین رو دنده عقب می‌آوردم تو حیات

مادرم اومده فرمون میده … بیا … بیا … بیا … نیا !

لوله آب شیکست خاک به سر !

 

 

فک و فامیل داریم, فک و فامیل, زن داداش

فک و فامیله داریم باحال و جالب

 

بابام بهم گفت پدر سگه کره خر !

دچار بحران شخصیتی شدم چطور همچین چیزی ممکنه؟

 

 

منبع:namakstan.ir

گردآوری و بازنشر :  پورتال جامع وبگردی سایت تفریحی جوکستون 


سید علی موسوی بازدید : 50 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

شیشه گری فوتی چیست؟

 

 

شیشه گری فوتی, شیشه گری, هنرهای دستی

 

 

شیشه گری فوتی چیست؟

هنر شیشه گری کاری نیست که بتوان در زمان طولانی آن را انجام داد ، یا مدتی آن را رها کرد، در فرصتی دیگر ادامه داد. بلکه باید در همان هنگام که خمیر شیشه از کوره خارج می شود، آن را شکل داد تا سرد و سخت نشود . کار ساخت یک ظرف شیشه ای به تجربه فراونی نیاز دارد تا تولید کننده مراحل ساخت آن را چنان که لازم است دنبال کند.

 

در یک کارگاه شیشه گری افراد زیادی استاد کار را یاری می کنند تا از نخستین گویی که از کوره ذوب برداشته شده ، ظرفی ساخته شود و در گرمخانه قرار گیرد. برای ساخت یک ظرف حداقل 20 مرحله پشت سر گذاشته می شود تا آن ظرف آماده شود. از انواع متداول روشهای ساخت شیشه به سه روش فوتی، فوتی قالبی و پرسی اشاره می شود .

 

 

شیشه گری فوتی, شیشه گری, هنرهای دستی

 

روش فوتی (دمیدن آزاد): برداشت ماده مذاب از کوره به وسیله بوری یا میله دم که قبلا گرم شده ، ثابت کردن ماده مذاب روی نوک میله، مرمری کردن یا ورز دادن و چرخاندن آن روی میز کار و گرد کردن آن، دوباره گرم کردن خمیر شیشه روی سر میله دم، دمیدن در میله و ایجاد حباب کوچک در وسط خمیر سر میله، سرد کردن خمیر تا جایی که سرخی خود را از دست دهد، برداشت مجدد خمیر از کوره و ثابت کردن آن روی میله دم، قاشقی کردن خمیر سر میله یا یکنواخت کردن. کارهایی است که باید انجام شود تا استاد کار ساخت شیشه را آغاز نماید.

 

از این مرحله به بعد، استاد کار میله ی دم را گرفته، به چرخش در می آورد تا شکل اولیه ظرف را بسازد. سپس آن را به دست قالبی ساز می دهد تا شیاری را در محل اتصال شیشه و میله فلزی واگیره ایجاد کند.

 

پس از آن واگیره گیر، میله ی واگیره را به ته ظرف می چسباند و استاد کار میله دم را از محل شیار ظرف جدا می کند. در بین مراحل هر زمان لازم باشد، خمیر را گرم می کند. بعد از این مرحله، کار شکل دادن و ساخت و پرداخت دهانه و گلوی ظرف شروع می شود. در مرحله بعد دسته و تزئینات را روی آن قرار می دهد. در پایان ظرف را با میله واگیره به پشت بر می دهد تا به گرمخانه ببرد.

 

 

شیشه گری فوتی, شیشه گری, هنرهای دستی

 

اشیای ساخته شده شیشه ای اگر در مجاورت هوای عادی قرار گیرد، پس از لحظه ای که سطح شیشه آن سرد شده و درون آن هنوز گرم است، می شکند. بنابراین باید به تدریج و در مدتی طولانی خنک شود.

 

برای خنک شدن تدریجی اشیای ساخته شده از شیشه در کارگاه گرمخانه ای با 450تا 550 درجه سانتیگراد حرارت ،وجود دارد که این اشیا را درون آن قرار داده، سپس کوره را خاموش می کنند تا اشیا همزمان با سرد شدن هوای داخل کوره خنک شوند، معمولا بین 24 تا 48 ساعت طول می کشد تا کوره به درجه حرارت هوای عادی برسد.

 

منبع:tebyan-zn.ir

 گردآوری و بازنشر :  پورتال جامع وبگردی سایت تفریحی جوکستون


سید علی موسوی بازدید : 54 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

اس ام اس ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

اس ام اس ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

میلاد بانوی مهر و وفا، مظهر جود و سخا، حضرت معصومه علیهاالسلام مبارک باد . . .

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

به یمن میلادت، ذره ذره نور می‏شویم و قطره قطره حضور

و دل را به سرای کرامتت دخیل می‏بندیم تا در روز مقدس تولد تو با دست‏های پاکت تطهیر شویم . . .

 

 

 

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

بانویم معصومه علیهاالسلام

میلادت، نور به چشم‏ها می‏پاشد و سرور به دل‏ها

و رایحه بهشتی‏ات، مشام دل را با عطر خوش حضور می‏نوازد میلادت مبارک

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

برآیینه جمال داور صلوات / بر روشنی چشم پیمبر صلوات

برحضرت معصومه فروغ سرمد / بر دسته گل موسی جعفرصلوات . . .

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

میلاد نور دیده رضا، کعبه دل‏ها، حضرت معصومه علیهاالسلام خجسته باد

متن کوتاه تبریک ولادت حضرت معصومه(س)

معصومه جان! عطر میلاد تو، چون نسیم بهشتی است که مشام دل‏ها را می‏نوازد

میلادت مبارک

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها)

دیده به جهان گشود و در بوستان معنویت، نسیم سبز بشارت وزیدن گرفت . . .

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

معصومه فلسفه شیدایى است و غزل ماندن و بودن

معصومه نگین ایران است که درقم، شهر اقامه مى درخشد . . .

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

بانویم معصومه علیهاالسلام

نگاه معصومانه‏ات، امید را در دل خسته زمین می‏رویاند و رایحه پاک بهشتی‏ات، نسیم را به وجد می‏آورد.
.

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

 

 

سلام بر تو، بانوی آب‏ها و آیینه‏ها

سلام بر تو، زیباترین مطلع غزل‏های عاشقی

سلام بر نجابت دست‏ها و کرامت نگاه‏هایت

«اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا فاطمة معصومه»

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

روز میلاد توست و تو روشنی به ما هدیه می‏دهی و ما با دستانی پر از روشنی

از این حُسن بازمی‏گردیم؛ با دل‏هایی که در حوضچه چشمانمان با آب دیده تطهیر شده است.

روز میلاد تو هر روز در ما تکرار می‏شود، ای تکرار روشنی در روح و روان ما . . .

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

مژده باد طلوع تو ای معصومه زکیّه که بارقه شهاب تو

روشنایی دیگر در شب‏های مناجات اهل زمین است . . .

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

معصومه، یعنی قداست مریم و عصمت فاطمه و ادامه قصه غصه‏های زینب در جست‏وجوی برادر . . .

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

خجسته باد میلاد بانوی قدسیه مطهره

فاطمه معصومه علیهاالسلام که بارگاه نورانی‏اش محل دایمی نزول فرشتگان بر زمین و دروازه بهشت است.

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

بانویم معصومه (ع)! شرافتِ زن در یاد توست، آن‏هنگام که قدسیان بر گلدسته‏های نورانی‏ات سلام می‏فرستند.

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

ای مظهر عصمت خدا معصومه / کن مرحمتی به سوی ما معصومه

ازما تورضا باش به جان زهرا / ای نام برادرت رضا،معصومه . . .

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 
آنکه قبرش به قم سنگر عصمت است

 

بهرایرانیان باعث رحمت است

ماهمه ریزه خوار، او ولی نعمت است

مظهر عصمت کبریا خوش آمد . . .

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

ای روح محبت که به قم قائمه ای

یادآور زهد و عفت فاطمه ای

معصومه و خواهر محبوب رضا

اوعالم اهلبیت و تو عالمه ای . . .

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

بپوشانید چشم ای اهل معنا / که آید عصمت باری تعالی

خدا افزوده لطف خود به مردم / که آید حضرت معصومه درقم . . .
.

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

ای که به قم قدر و بها داده ای / کشور ما را تو صفا داده ای

نام تو بر قلب صفا می دهد / روضه تو بوی رضا(ع)می دهد

میلاد مسعود حضرت فاطمه معصومه(س) بردوستداران حضرتش مبارکباد . . .

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

بارگاهی که به شهر قم به پاست / هم برای نجف هم کربلاست

خاک اورا غرق بوسه می کنم / چون که جای پای اربابم رضاست . . .

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

یا رب چه قشنگ است و چه زیبا حرم قم / چون جنت اعلا، حرم محترم قم

بانوی جنان، اخت رضا، دختر موسی / دردانه زهرا و ملائک خدم قم

این مژده بس او را که بهشت است جزایش / هر کس که زیارت کندش در حرم قم . . .

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

خاک قم گشته مقدس ازجلال فاطمه / نورباران گشته این شهرازجمال فاطمه

گرچه شهر قم شده گنجینه علم و ادب / قطره اى باشد ز دریاى کمال فاطمه . . .

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

از جوار دخت بی بی فاطمه / می‌شوم نائب زیارة از همه . . .

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

شهر قم آشیان آل عباست

حرم دختر ولى خداست

جلوه گاه تجلى حق است

اشرف از طور وادى سیناست

میلاد حضرت معصومه (ع) مبارک باد

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

ز افق نور دیگرى پیداست

جلوه هاى منورى پیداست

شادى بر هر که بنگرى پیداست

شهد جان را چه شکرى پیداست

میلاد حضرت معصومه (ع) مبارک باد

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

این بار حق به دامن موسی عطا نمود

آن کوثری که بال ملک گاهواره داشت

این سیب سرخ سیب بهشت پیمبر است

این دختر یگانه موسی بن جعفر است

میلاد حضرت معصومه (ع) مبارک باد

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

ای روح محبت که به قم قائمه ای

یاد آور زهد و عفت فاطمه ای

معصومه و خواهر محبوب رضا

اوعالم اهل بیت و تو عالمه ای

میلاد حضرت معصومه (ع) مبارک باد

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

ای مظهر عصمت خدا معصومه

کن مرحمتی به سوی ما معصومه

از ما تو رضا باش به جان زهرا

ای نام برادرت رضا، معصومه

میلاد حضرت معصومه (ع) مبارک باد

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

ای که به قم قدر و بها داده ای

کشور ما را تو صفا داده ای

نام تو بر قلب صفا می دهد

روضه تو بوی رضا (ع) می دهد

میلاد حضرت معصومه (ع) مبارک باد

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

خجسته باد میلاد بانوی قدسیه مطهره، فاطمه معصومه علیهاالسلام که بارگاه نورانی ‏اش محل دایمی نزول فرشتگان بر زمین و دروازه بهشت است.

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

مژده باد طلوع تو ای معصومه زکیّه که بارقه شهاب تو، روشنایی دیگر در شب‏های مناجات اهل زمین است.

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

آسمان چشم گشاده تا از انوار الهی معصومه اهل بیت نورانی شود و ظرف دلش را پر از پرواز فرشتگان سازد. زمین دل گشوده تا همه عطشش را با کرامت کریمه اهل بیت سیراب سازد. میلاد حضرت معصومه (ع) مبارک باد

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

ای آینه ی تقوی وی شاخه گل طوبی

هستی ز تو شد زیبا یا حضرت معصومه

از جود و سخای تو از لطف و عطای تو

قم گشته بسی احیا یا حضرت معصومه

میلاد حضرت معصومه (ع) مبارک باد

 

اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

 

 

دختر بدین جلال، نپرورده مام دهر

دختر بدین مقام، نیاورده روزگار

چشم فلک ندیده و نشنیده گوش دهر

دختر بدین جلالت و بانو بدین وقار

میلاد حضرت معصومه (ع) مبارک باد

 

 

 

پورتال جامع وبگردی 

سید علی موسوی بازدید : 45 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

آیا میدانید خنده دار و جالب !

 

آیا میدانید خنده دار و جالب !

 

 

آیا میدانید، گاج مخفف چیه؟ گیج ترین انسان جهان

آیا میدانید، گاج مخفف چیست؟ گاج = گاگولا اینجا جمعن !

آیا میدانید، فیس و افاده ی منشی دکترا از خود دکترا بیشتره ؟

آیا میدانید، هر کاری یواشکیش جذابیتش بیشتره ؟ حالا هر کاری !

آیا میدانید، که هندزفری و گره عاشق ترین زوج در تمام جهان هستن !؟

آیا میدانید، با شمردن حلقه های تن ماهی میتوان به سن کنسرو پی برد!؟

 

 

 

 

آیا میدانید خنده دار و جالب !

 

آیا میدانید، تعداد زوج یا فرد بودن آدمهای کره ی زمین به من بستگی داره !؟

آیا میدانید، بعضی وقتا یه زنِ حسود میتونه 10 برابر FBI تحقیقات انجام بده !؟

آیا میدانید، بزرگترین مرکز پرورش مار در سطح خاورمیانه ، آستین بنده است !؟

آیا میدانید، خرچنگها تو عروسیاشون نمیتونن دست بزنن فقط بشکن ریز میزنن !؟

آیا میدانید، به نوشابه ی نارنجی میگن زرد به نوشابه ی بیرنگ هم میگن سفید !؟

آیا میدانید، همیشه سطح مسابقات از نظر کسی که قهرمان شده بسیار بالا بوده !؟

آیا میدانید، یک اتاق مرتب نشانه ای از کامپیوتر خراب یا اینترنتی قطع شده میباشد !؟

آیا میدانید، بیشترین زمانایی دلتون هوسای مختلف میکنه یخچال از همیشه خالی تره !؟

 

آیا میدانید خنده دار و جالب !

 

آیا میدانید، سر هر موضوعی که تو خونه دعوا میشه نتیجه اینه که تو زیاد میری اینترنت !؟

آیا میدانید، تو فیلم های ترسناک طرف میخواد فرار کنه هیچ وقت ماشینش روشن نمیشه !؟

آیا میدانید، مهمون غریبه که میاد آدم کار کردنش گل میکنه و هی میره تو اشپزخونه دنبال کار !؟

آیا میدانید، همه ی بدبختیامون مال خودمونه ، به شادی ها که میرسه میگن بیاید قسمت کنیم !؟

آیا میدانید، استرس و رقابتی که واسه انتخاب واحد هست واسه خود قبولی تو دانشگاه نیست !؟

آیا میدانید، که تحقیقات نشان داده است که مرد خوب همان مرد بد یست که هنوز لو نرفته است !؟

آیا میدانید، هرچی مهمونی رسمی تره ، میزان خارش جاهای حساس هم به مراتب بیشتر میشه !؟

آیا میدانید، چهره کسایی که تو صف دستشویی عمومی هستن جز جذابترین چهره ها شناخته شده ؟

آیا میدانید، که درسی رو که از ترس افتادن حذف میکنی ، همه با ۱۷-۱۸-۱۹-۲۰ حتی ۲۱ پاسش میکنن ؟

آیا میدانید، که تو فیلمای ایرانی یارو گروگانگیره همیشه میگه پلیس همراتون نباشه و همیشه هم هست ؟

آیا میدانید، یکی از هیجان انگیزترین لحظه ها زمانیه که داری جعبه یه وسیله دیجیتالی جدید رو باز میکنی !؟

آیا میدانید، که تو خونه تنهایین ، از شیر حموم گرفته تا یخ ساز یخچال دست به دست هم میدن تا بترسی ؟

آیا میدانید، که دکمه “enter” کیبورد هم پیر و فرسوده می شود و اصطلاحا به آن “پیرینتر” گفته می شود !؟

آیا میدانید، تو مدرسه و دانشگاه همیشه کلاسای دیگه زودتر از کلاسی که ما توشیم تعطیل میشن ؟ چرا ؟

 

آیا میدانید خنده دار و جالب !

 

آیا میدانید، موقع خواب دوست نداری بخوابی ، موقع بیدار شدن هم دوست داری همه چیزتو بدی ولی بیدار نشی ؟

آیا میدانید، کل پسرای ایرانی از ۱۴ سالگی از باباشون پول نگرفتن ؟ همشونم دستشون تو جیبه خودشون بوده ؟

آیا میدانید، همیشه یکی از خط ریش ها از اون یکی بهتر در میاد ؟ همین قضیه در مورد ابروی دخترها هم صدق میکنه

آیا میدانید، وقتی که بیکاری ، بی حوصله ای ، تنهایی هیچکی اس نمیده اما وقتی که سرت شلوغه ، تصادف کردی ، پشت فرمونی ، تو حمومی ، داری خرید میکنی هزار تا اس میاد واست ؟

آیا میدانید، که تو خونه کلا کسی کاریت نداره ،اما یه دقیقه میای با هندزفری آهنگ گوش کنی بقالی سر کوچتونم ۵ بار صدات زده ؟

آیا میدانید، تو تاکسى اگه دقیقا جایى که میخواى پیاده شى به راننده بگى ۵۰ متر جلوتر وایمیسته ولى اگه ۵۰ متر قبل از مقصد بگى فورا ترمز میکنه ؟؟؟

آیا میدانید، وقتی زبانتان از دهانتان بیرون است ، نمیتوانید تند تند نفس بکشید؟

آفرین رکس ، بگیرش !

 

 

پورتال جامع وبگردی 

تعداد صفحات : 47

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 474
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 69
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 534
  • بازدید ماه : 1,939
  • بازدید سال : 15,857
  • بازدید کلی : 161,102