loading...
پورتال جامع وبگردی
سید علی موسوی بازدید : 72 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

یافتن افزونه هایی که باعث کند شدن مرورگر شما می شود‎

 
 
یافتن افزونه هایی که باعث کند شدن مرورگر شما می شود‎

 

 

افزونه های مرورگرها اگرچه بسیار مفید هستند اما می توانند باعث افزایش حافظه ی مصرفی مرورگر شده و در نتیجه سرعت آن را کاهش دهند. در زیر با ما همراه باشید تا در مورد هر مرورگر به بررسی این مطلب بپردازیم.

Mozilla Firefox

فایرفاکس برخلاف رابط کاربری ساده اش در این مورد چندان ساده رفتار نمی کند. البته برای این مشکل نیز افزونه ای وجود دارد که شما می توانید برای دیدن میزان مصرف حافظه سایر افزونه ها آن را نصب کنید و پس از استفاده غیرفعالش کنید. برای این کار افزونه about:addons-memory extension را نصب کنید و آن را در تبی باز کنید. در تب باز شده شما می توانید لیستی از افزونه های نصب شده را بر حسب میزان حافظه ی مصرفی ببینید. بنابراین می توانید افزونه های غیر ضروری و حافظه بر خود را غیر فعال یا پاک کنید.

 

یافتن افزونه هایی که باعث کند شدن مرورگر شما می شود‎

 

 

Google Chrome

کروم مرورگری با قابلیت پردازش چندگانه است که شما می توانید با استفاده از مدیریت برنامه داخلی این مرورگر بر افزونه های نصب شده، میزان پردازش اختصاص یافته و حافظه مصرفی آن ها نظارت داشته باشید. برای دسترسی به این ابزار مدیریتی کافی است کلید کنترل و Esc را با هم فشار دهید. توجه داشته باشید که تنها افزونه هایی که در پس زمینه اجرا شده اند در این جا نمایش داده می شوند ولی افزونه هایی که کدی را به صفحات بارگذاری شده شما اضافه می کنند از دید شما پنهان خواهند بود.

 

یافتن افزونه هایی که باعث کند شدن مرورگر شما می شود‎

 

 

Internet Explorer

IEبرخلاف سایرین، تخمینی از حافظه مصرفی نمی دهد بلکه مدت زمانی را که هر افزونه برای اجرا به آن نیاز دارد نمایش می دهد. از روی این مدت زمان می توانید مقیاسی برای سنگینی هر افزونه داشته باشید، طبیعی است که هرچه اجرای یک افزونه بیشتر طول بکشد، حافظه ی مصرفی توسط آن نیز بیشتر است.

برای دستیابی به این اطلاعات منوی تنظیمات را در IE باز کنید و بخش Manage Add-ons را انتخاب کنید. برای غیرفعال کردن یک افزونه کافی است آن را انتخاب کنید و دکمه Disable را بفشارید. IE همچنین معیاری به نام Navigation Time را به شما نمایش می دهد که مربوط به زمان اضافه شده برای بارگذاری هر صفحه به واسطه ی وجود آن افزونه است.

 

یافتن افزونه هایی که باعث کند شدن مرورگر شما می شود‎

 

 

استفاده از حالت امن

در واقع تخمین واقعی میزان کندی ناشی از افزونه ها بسیار دشوار است اما با استفاده از این حالت شما می توانید مقایسه ای از سرعت مرورگر در حالت با و بدون افزونه ها را داشته باشید. بنابراین اگر مرورگر شما در حالت امن سرعت خیلی بیشتری داشت می توانید با اجرای مجدد آن در حال عادی و غیرفعال کردن نوبتی افزونه های افزونه های کند کننده را پیدا کنید.

برای این کار در مرورگر فایرفاکس کافی است به بخش Help بروید و سپس روی گزینه ی Restart with Add-Ons Disabled کلیک کنید.

 

یافتن افزونه هایی که باعث کند شدن مرورگر شما می شود‎

 

 

برای این کار در Google Chrome بر روی آیکون کروم کلیک راست کنید و سپس در بخش Option، گزینه ی Properties را انتخاب کنید. سپس بدون انتخاب هیچ افزونه ای Ok را بزنید. حال کافی است از کروم خارج شوید و مجددا آن را اجرا کنید. برای بازگرداندن افزونه های هم کافی است همین مراحل را به عکس طی کنید.

 

یافتن افزونه هایی که باعث کند شدن مرورگر شما می شود‎

 

 

در مورد Internet Explorer برای ویندوز 7 به آدرس زیر بروید:

All Programs -> Accessories -> System Tools -> Internet Explorer (No Add-ons)

و سپس میانبر را اجرا کنید. برای ویندوز 8 هم کافی است دو کلید Windows Key + R را بفشارید سپس عبارت iexplore.exe –extoff را تایپ کنید و اینتر را بزنید.

 

یافتن افزونه هایی که باعث کند شدن مرورگر شما می شود‎

 

در نهایت اینکه اگرچه افزونه ها بسیار مفیداند اما سعی کنید تنها از افزونه هایی استفاده کنید که ضروری اند. هرچند افزونه ها برنامه هایی کم حجم هستند ولی اضافه شدن آن ها به هم می تواند باعث کندی شدید مرورگر شما بشود.

سید علی موسوی بازدید : 88 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

نسخه تنومند و ضد آب گلکسی S5 و گلکسی نوت 3 تولید می شود

 
 
نسخه تنومند و ضد آب گلکسی S5 و گلکسی نوت 3 تولید می شود

 

 

یک خبرگزاری کره ای گزارش کرده که سامسونگ قصد دارد، پرچمدار بعدی خود، گلکسی اس 5 و همچنین نسخه جدیدی از گلکسی نوت 3 را با بدنه مستحکم و مقاوم در برابر نفوذ آب عرضه کند.

گلکسی اس 5، پرچم دار بعدی سامسونگ همچون اکسپریا Z سونی، ضد آب و ضد گرد و غبار خواهد بود. این گزارشی است که خبرگزاری ETNews منتشر نموده است. پیش از این نیز این رسانه اخبار دقیقی در رابطه با محصولات آینده شرکت های کره ای منتشر نموده بود.

سامسونگ پیش از این نیز نسخه ضد آب تلفن گلکسی اس 4 را با نام «گلکسی S4 اکتیو» روانه بازار کرده بود، اما این کمپانی مشخصات سخت افزاری پایین تری را برای اکتیو در نظر گرفت، رویه ای که ظاهرا قرار نیست برای نسخه مستحکم گلکسی اس 5 و گلکسی نوت 3 تکرار شود. این بدین معناست که تلفن های ضد آب آینده سامسونگ مقاومت در کنار قدرت سخت افزاری بالا را ارائه خواهند کرد.

 

نسخه تنومند و ضد آب گلکسی S5 و گلکسی نوت 3 تولید می شود

 

البته هنوز بسیار زود است که بخواهیم در مورد گلکسی اس 5 و مشخصات سخت افزاری آن صحبت کنیم، اما اگر گلکسی نوت 3 با بدنه مستحکم فلزی و قابلیت ضد آب عرضه شود، آنوقت کار برای رقبای این فبلت دشوار خواهد شد.

سید علی موسوی بازدید : 88 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

این میوه را بخورید تا جوان بمانید

 
 
این میوه را بخورید تا جوان بمانید
 

نگاهی به شکل و شمایل این میوه بیندازید. انگار که گلابی را موکت سبز کرده اند. اما نمی دانید زیر این پوستجلبکی چه خبر است. کلی ویتامین و اسیدهای چرب و مواد معدنی مورد نیاز بدن که یک جا جمع شده اند. شاید زمانی آووکادو جزو میوه های گران حساب می شد اما این روزها بقیه ی میوه ها هم چندان ارزان نیستند و با یک حساب سرانگشتی به این نتیجه می رسید که در برابر این همه ویتامین و در مقایسه با قیمت میوه های دیگر آووکادو چندان هم گران نیست. شاید مطالعه ی خواص این میوه قانعتان کند هرازگاهی آووکادو هم میل کنید.

 

آووکادو : سرشار از اسیدهای چرب ضروری و ویتامین E

آووکادو سرشار از چربی های مفید است که بیشتر آن ها را اسیدهای چرب اشباع نشده تشکیل می دهند که برایسلامت قلب و عروق لازم اند. مصرف نصف آووکادو یعنی حدود 100 گرم از آن 8 گرم اسید اولئیک نصیبتان می کند کهنقش موثری برای حفظ و افزایش میزان کلسترول خوب خون دارد. همین میزان حاوی 1.8 گرم اسید لینولئیک نیز می باشد که یک اسید چرب ضروری برای کاهش کلسترول بد خون است.

 

باید بدانید که این میوه ی خوشمزه سرشار از ویتامین E نیز می باشد. این ویتامین محافظ سلول های پوستتان است و اجازه نمی دهد پیری به این زودی ها به سراغ تان بیاید. ویتامین E خطر ابتلا به تصلب شرایین و حتی برخی از سرطان ها را نیز کاهش می دهد.

 

آووکادو : میوه ای سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی

با مصرف نصف آووکادو کلی ویتامین عایدتان می شود. یعنی زمانی که 100 گرم معادل نصف یک عدد آووکادو را میلمی کنید 4 تا 6 درصد نیاز روزانه تان به پیش ساز ویتامین آ، 10 تا 15 درصد نیاز روزانه تان به ویتامین C، ویتامین B2، ویتامین B3، ویتامین B6 و ویتامین E و همچنین 18 درصد نیاز روزانه تان به ویتامین B9 یا همان اسیدفولیک تامین می شود. به همین راحتی به همین خوشمزگی!

 

آووکادو همچنین تامین کننده ی میزان چشمگیری از مواد معدنی بدن به خصوص پتاسیم و منیزیم می باشد. باید بدانید که پتاسیم برای افراد فشارخونی بسیار مفید است و معمولاً اکثر افراد با کمبود منیزیم مواجه اند. 100 گرم آووکادو حدود 10 درصد نیاز روزانه ی ما به منیزیم را تامین می کند. توصیه می کنیم خودتان را از خواص مفید این میوه ی خوشمزه محروم نکنید.

سید علی موسوی بازدید : 105 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

دریاچه ترسناکی که پرنده ها را مجسمه می کند!! +تصاویر

 

 

دریاچه ترسناکی که پرنده ها را مجسمه می کند!! +تصاویر

 

دریاچه های از جمله زیباترین محل های گردشگری است که سالانه افراد زیادی را به خود جذب می کنند و اگر محلی برای شنا در آن ها تعبیه شود دیگر سیلی از گردشگران را به خود جذب خواهد کرد ولی همه دریاچه های دنیا این خاصیت را ندارند.

معمولا در کنار هر دریاچه و محلی که آب وجود داشته باشد حیات وحش پرندگان مختلف نیز وجود دارد و گونه های مختلف از پرندگان موجودات در کنار دریاچه جمع می شوند.

 

دریاچه ترسناکی که پرنده ها را مجسمه می کند!! +تصاویر

 

برخی از دریاچه های تنها به خاطر موجوداتشان معروف هستند زیرا محیطی زیبا را به وجود می آورند اما دریاچه ای هم در دنیا وجود دارد که جوش بیشتر ترسناک است تا آنکه زیبا و خانوادگی باشد.

دریاچه “ناترون” در شمال تانزانیا دریاچه ای است که بسیاری از آن ترس دارند زیرا در اطراف این دریاچه به راحتی می توان پرنده های را پیدا کرد که بر اثر مواد درون آب دریاچه به مجسمه تبدیل شده اند. این دریاچه به عنوان یکی از مخوف ترین نقاط تانزانیا شناخته می شود.

 

دریاچه ترسناکی که پرنده ها را مجسمه می کند!! +تصاویر

 

این دریاچه از خاکسترهای آتش فشانی پر شده است و مواد تشکیل دهنده آن همان موادی است که مصری ها برای مومیایی کردن از آن استفاده می کردند. این دریاچه دارای قلیایی بالایی است که pH آن به 9 تا 10.5 می رسد.

آب این دریاچه گاهی اوقات تا 60 درجه سانتی گراد بالا می رود و زندگی کردن در آن برای هر موجودی می توانسخت و کشنده باشد همچنین قلیایی بودن آن باعث می شود تا هر موجودی خیلی سریع تبدیل به مجسمه شود.

 

دریاچه ترسناکی که پرنده ها را مجسمه می کند!! +تصاویر

 

در اطراف دریاچه به راحتی می توان موجودات یا پرندگانی را مشاهده کرد که خشک شده و تبدیل به مجسمه شده اند. آب این دریاچه با این میزان قلیایی بیشتر شبیه به آمونیاک می ماند. آب دریاچه ناترون خیلی سریع بدن پرندگان را سوزانده و آن ها را مومیایی می کند.

 

دریاچه ترسناکی که پرنده ها را مجسمه می کند!! +تصاویر

 

به تازگی عکاسی به نام “نیک برنت” از این منطقه دیدن کرده است و عکس های جالبی از آن گرفته است. او در خاطرات خود گفته است آب این دریاچه به قدری وحشتناک است که فیلم دوربین را نیز به راحتی و در چند ثانیه نابود می کند.

سید علی موسوی بازدید : 66 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

حمایت کاخ سفید از دیدار دوستانه ایران و آمریکا

 
 
حمایت کاخ سفید از دیدار دوستانه ایران و آمریکا

 

 سخنگوي کاخ سفيد حمايت خود را از برگزاري ديدار دوستانه ميان تيم هاي ملي فوتبال ايران و آمريکا اعلام کرد.

برگزاري ديدار دوستانه برنامه ريزي شده ميان آمريکا و ايران حمايت دولت آمريکا را درپي داشت تا جايي که يکي از مقامات کاخ سفيد اعلام کرد که اين مسابقه در مسير تمايل واشنگتن براي مذاکره مستقيم با تهران قرار دارد.

ماري هارف، سخنگوي دپارتمان دولتي آمريکا در اين باره اظهار داشت: هميشه گفته ايم که با روي باز از مذاکرات مستقيم و گفت و گو با ايراني ها استقبال مي  کنيم؛ بنابراين چه جايي بهتر از زمين فوتبال؟

اظهارات هارف پس از صحبت هاي هفته گذشته علي کفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال ايران صورت گرفت که گفته بود فدراسيون فوتبال آمريکا تمايل دارد ايران در تورنمنت چهارجانبه سال آينده در آمريکا براي آمادگي به منظور حضور در رقابت هاي جام جهاني برزيل شرکت کند.

رسانه هاي ايران به نقل از کفاشيان اعلام کردند: تأييديه فدراسيون فوتبال آمريکا براي حضور در اين تورنمنت را دريافت کرده ايم.

در حالي که هارف حمايت خود را از اين مسابقه اعلام مي کرد، اظهار داشت که اين گزارش ها را نديده است. صحبت در خصوص برگزاري مسابقه فوتبال پس از بازگشت تاريخي روابط ميان واشنگتن و تهران انجام شده است. باراک اوباما، رئيس جمهور آمريکا و حسن روحاني، رئيس جمهور ايران چند هفته پيش پس از پايان نشست عمومي سازمان ملل متحد به صورت تلفني با يکديگر صحبت کردند که اولين گفت و گوي ميان رؤساي جمهور دو کشور پس از بيش از سه دهه بود. اين تماس تلفني پس از پيشنهادهايي از سوي دو طرف براي ايجاد روابط حسنه در خصوص برنامه هسته اي تهران بوده است.

نيل بيوث، سخنگوي فدراسيون فوتبال آمريکا مذاکرات آمريکا با مقامات ايران براي برگزاري اين مسابقات را تأييد نکرده است اما اعلام کرد که مقامات فدراسيون فوتبال اين کشور با تمام فدراسيون هايي که به تيم ملي کشورشان به جام جهاني راه يافته براي شرکت در اين تورنمنت چهارجانبه براي اواخر مي يا اوايل ژوئن در آمريکا در حال مذاکره هستند.

وي در اين باره اظهار داشت: در حال همکاري نزديک با دپارتمان دولت در خصوص دعوت از کشورهاي براي شرکت در اين تورنمنت هستيم. دپارتمان دولتي مي داند که با کشورهاي زيادي در اين باره صحبت کرده ايم.

تيم هاي ملي ايران و آمريکا که به هر دو به جام جهاني راه يافته اند تنها دوبار در زمين فوتبال با يکديگر رو در رو شده اند. ايران در رقابت هاي جام جهاني 1998 فرانسه با نتيجه دو بر يک به پيروزي رسيد و ديگر ديدار دو تيم در يک ديدار دوستانه که دو سال بعد در کاليفرنيا برگزار شد، با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

سید علی موسوی بازدید : 79 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

آنچه باید درباره تغذیه کودکتان بدانید

 
 
آنچه باید درباره تغذیه کودکتان بدانید

 

 

فرقی نمی کند که فرزند شما چه سنی دارد، کودک نوپاست، مدرسه می رود و یا نوجوان است، تشویق کردن او به خوردن مواد غذایی مفید و ضروری، برای والدین یک مشکل بزرگ به نظر می رسد.

راهنمایی کودکان برای داشتن یک الگوی غذایی صحیح نیاز به کمی زحمت دارد، اما سلامتی کودکان شما به این دردسر می ارزد.

 

کودکان به چه غذاهایی نیاز دارند؟

نیازهای تغذیه ای در سنین مختلف کمی متفاوت است اما صرف نظر از سن، همه کودکان به غلات سبوس دار، میوهها و سبزیجات، لبنیات و گوشت ها نیاز دارند. دقت کنید که در تنظیم برنامه غذایی کودکان همه گروه های غذایی را در نظر بگیرید.

 

ذخیره مواد غذایی خانه را اصلاح کنید.

یک اصل خوب و مهم این است که اگر مایلید کودک شما ماده غذایی خاصی را نخورد، آن را در منزل نگهداری نکنید. در هنگام خرید، غلات کامل مانند نان های سبوس دار (مثلا نان سنگک)، مغزها، میوه های تازه و خشک وسبزیجات برای میان وعده ها، لبنیات کم چرب به جای لبنیات طعم دار و شیرین شده و گوشت های کم چرب را انتخاب کنید. اگر در منزل شکلات، شیرینی و آب میوه های آماده دارید، آنها را دور از دید و دسترس کودکان قرار دهید.

 

اجازه دهید که کودکان در برنامه ریزی تغذیه خود شرکت کنند.

با کودکان در مورد غذاهایی که دوست دارند، صحبت کنید. این کار به معنی محدود کردن وعده های غذایی به سلیقهکودک نیست اما توجه شما به خواسته ها و نظر کودک نکته مهی در تغذیه اوست. مواد غذایی مد ظر خود را همراه با غذاهای مورد علاقه او سرو کنید. در این حالت او حتما مواد غذایی مورد نظر شما را نیز امتحان خواهد نمود. همچنین مواد غذایی را که دوست دارد با شیوه ای سالم طبخ کنید. مثلا سیب زمینی تنوری یا بخارپز انتخابمناسب تری نسبت به سیب زمینی سرخ شده است. در همه وعده های غذایی از سبزیجات خام یا پخته استفاده کنید. درتغذیه کودکان ناهار یک وعده غذایی مهم است، از او درباره ناهارش نظرخواهی کنید.

 

سعی کنید غذا را با اعضای خانواده بخورید.

یک فاکتور مهم در تغذیه کودک این است که همه افراد خانواده در کنار هم غذا بخورند. در این حالت کودک شما عادات غذایی صحیح را از شما می آموزد.

 

الگوی خوبی برای کودکتان باشید.

کودکان در رفتار و اعمال شما بسیار دقیق هستند. اگر شما آنها را به داشتن عادات غذایی مناسب تشویق کنید ولی خود از غذاهای آماده، چرب و شیرینی ها استفاده کنید، او هرگز به توصیه های شما عمل نمی کند. بنابراین از مواد غذایی سالم در رژیم غذایی خانواده استفاده کنید.

سید علی موسوی بازدید : 64 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

فال روز چهارشنبه 17 مهر 1392 / Wednesday 17

 
 
فال روز چهارشنبه 17 مهر 1392 / Wednesday 17

 

 

فروردین:

امروز با دیدن اشتباه کوچکی که معشوقه تان کرده است رابطه تان کمی با تزلزل روبه رو می شود. صبور باشید. البته این مساله در مقایسه با برنامه های آینده ای که با هم دارید اصلا قضیه مهمی نیست. مطمین شوید که کارتان مرتب است و تمام وظایفتان را به سرعت انجام می دهید. به دنبال رویاهایتان برای ترفیع باشید.

 

اردیبهشت:

تمام هستی امروز سخاوتتان را مورد تحسین قرار می دهد. البته زیاده روی در هر کاری خوب نیست. البته مراقب باشید که در خرج کردن سخاوت در رابطه هایتان چشم اندازتان را از دست ندهید. امروز خیلی دلربا هستید. موقعیت این را دارید که کسی را به زندگیتان برگردانید. هرچه سریعتر دست بجنبانید.

 

خرداد:

امروز در روابطتان خیلی منعطف و متواضع باشید. فکر نکنید که بیشتر از معشوقه تان کار از دستتان برمی آید. از نزاع پرهیز کنید. باید به همسرتان هم کمی آزادی بدهید و محدودش نکنید. امروز ممکن است که به سرما حساسیت پیدا کنید. حتما با خمیردندانی مناسب دندان هایتان را مسواک بزنید تا از اثرات جرم ها درامان باشید. سری به دنمدان پزشک بزنید.

 

تیر:

امروز می توانید از ستارگان کمک بگیرید و رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید. تمام آنچیزی که نیاز دارید این است کهسخت کار کنید، دعا کنید و ایمان داشته باشید. سعی کنید هنگام گفتن عقاید و تصمیماتتان به معشوقه تان پرخاشگر نباشید. عقاید پست و پرخشم تنها باعث اذیت کردن و خشم او می شود.

 

مرداد:

مراقب قول ها و وعده هایی که به نظر خیلی خوب می آیند باشید! ممکن است دروغ باشند. باید فرزندان و اطرافیانتان را راهنمایی کنید. اگر متعهد به یک رابطه هستید ممکن است امروز کمی تنش داشته باشید. ممکن است یک دوست جدید به زندگیتان وارد شود. از نظر عاطفی همه چیز را آرام نگه دارید.

 

شهریور:

اگر روابطی دارید که در عوض توجهی که می کنید هیچ فایده ای به شما نمی رسانند، به فکر این باشید که برای همیشه آنها را قطع کنید. امروز روابطتان با جنس مخالف خیلی لذت بخش خواهد بود. مراقب باشید که پروژه هایتان را در موعد مقرر تمام کنید تا به عجله نیفتید.

 

مهر:

هنگام سروکله زدن با املاک مادیتان با فانتزی هایتان درگیر نشوید. شاید بخواهید چیزهایی را دور بیندازید که رد آینده به آنها نیاز پیدا خواهید کرد. مراقب سورپرایزهای پلیدی که ممکن است همه چیز را در روابط کاریتان به هم بریزند باشید. در رابطه با دوستان و اقوام سعی کنید که خیلی قاطع و با فهم باشید.

 

آبان:

کاریزمای خیلی بالایی دارید. این می تواند که در زمان حال موفقیت بسیار بالایی را برایتان رقم بزند. مراقب باشید که امروز بیش از حد کار نکنید. اگر بگذارید که استرس کار و زندگی کاریتان را کنترل کند، سردرد خیلی بدی پیدا خواهید کرد. برای انجام وظایف خیلی عجله نکنید و به جزییات کوچک توجه کنید.

 

آذر:

آیا امروز هنگام بیدار شدن احساس متفاوتی داشتید؟ این می تواند نشان دهنده ی یک تغییر در زندگیتان باشد. نیاز ندارید که از کارتان دست بکشید و یا یک رابطه را قطع کنید. فقط به این نیاز دارید که خودتان را احیا کنید. یک مدلموی جدید و یا آرایش جدید را امتحان کنید. از خودتان بودن لذت ببرید. وقتی تغییرات کوچک ایجاد می کنید اتفاقات خوبی انتظارتان را می کشند.

 

دی:

امروز در مورد زندگیتان تعمق کنید. لیستی از اشیا و کارهایی که برایتان مهم است تهیه کنید. وقتی باتریتان را شارژکردید، عصر را با معشوقه  یا بهترین دوستان بگذرانید. دوچرخه سواری ورزش لذت بخشی است. با دوستتان که افسرده شده است صحبت کنید و روزش را بهتر کنید.

 

بهمن:

اگر فرزندانتان خیلی شلوغ کاری می کنند و ورجه وورجه زیاد دارند، راهی برای متمرکز کردن انرژیشان پیدا کنید. شاید بخواهید به سینما بروید و یا اینکه به نقاشی، تمیزکاری، جارو کردن و مرتب کردن خانه بپردازید. سرشان اینطوری شلوغ می شود.

 

اسفند:

اگر می خواهید یک اسباب مثل کمد جدید بخرید، حتما این این کار را بکنید. روزکاریتان آرام است و عصر را می توانید به خرید کردن بگذرانید. با خانواده برای ناهار بیرون بروید و روز خوبی را برای خودتان بسازید.

سید علی موسوی بازدید : 74 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

تصاویر ویژه روز -دوشنبه 15مهر 1392

 

 

 

 

بچه شیر 8 روزه زال متولد شده در باغ وحش بلگراد صربستان

بچه شیر 8 روزه زال متولد شده در باغ وحش بلگراد صربستان


 

تکنسین برق در حال کنترل مسیر برق انتقال الکتریسیته- استان جیانگسو، چین

تکنسین برق در حال کنترل مسیر برق انتقال الکتریسیته- استان جیانگسو، چین


 

تصویر شبیه سازی شده از شانگهای دیزنی توچال

تصویر شبیه سازی شده از شانگهای دیزنی توچال


 

بدون شرح

بدون شرح


 

تجمع چوپان ها و دامداران در خیابان های مادرید

تجمع چوپان ها و دامداران در خیابان های مادرید


 

تصاویر هوگو چاوز در کاراکاس همچنان زنده است

تصاویر هوگو چاوز در کاراکاس همچنان زنده است


 

ایجاد جذابیتهای توریستی در کیوتوی ژاپن

ایجاد جذابیتهای توریستی در کیوتوی ژاپن


 

بدون شرح

بدون شرح


 

رنج روور تیونینگ شده توسط موسسه سی دی سی

 

رنج روور تیونینگ شده توسط موسسه سی دی سی

 

رنج روور تیونینگ شده توسط موسسه سی دی سی

رنج روور تیونینگ شده توسط موسسه سی دی سی


 

تصاویر ویژه روز -دوشنبه 15مهر 1392

بدون شرح


 

فستیوال بین المللی بالن در آلبوکرک آمریکا

فستیوال بین المللی بالن در آلبوکرک آمریکا


 

مجسمه زین الدین زیدان

عادل عبدالصمد سازنده مجسمه زین الدین زیدان مجسمه اش را در دوحه نصب کرد. جام جهانی 2006


 

تصاویر ویژه روز -دوشنبه 15مهر 1392

بدون شرح


 

سالگرد تولد رهبر استقلال هند

کودکان مدرسه ای در هند در لباس مهاتما گاندی در سالگرد تولد رهبر استقلال هند


 

فستیوال بین المللی بالن در آلبوکرک آمریکا

فستیوال بین المللی بالن در آلبوکرک آمریکا


 

تصاویر ویژه روز -دوشنبه 15مهر 1392

بدون شرح


منابع:عصرایران,پول نیوز,زيست نيوز,خبرآنلاين


تعداد صفحات : 47

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 474
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 69
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 482
  • بازدید ماه : 1,887
  • بازدید سال : 15,805
  • بازدید کلی : 161,050