loading...
پورتال جامع وبگردی
سید علی موسوی بازدید : 59 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

برطرف کردن مشکل جدا شدن حروف فارسی در فتوشاپ

 

 

 

تا به حال شده بخواهید در فتوشاپ یک متن را تایپ کنید ولی حروف به صورت جدا از هم روی طرح تایپ شود ؟ در بعضی از مواقع و بدون هیچ تغییری در تنظیمات وقتی میخواهیم متنی را بر روی یک طرح تایپ کنیم حروف به صورتجداگانه از هم تایپ می شود و بارها در تیکت های ارسالی خوانده ام که کاربران نرم افزار فتوشاپ را به خاطر اینمشکل از روی ویندوز پاک کرده و از دوباره آن را نصب کرده اند .

آیا راه حلی وجود دارد که بدون پاک کردن فتوشاپ این مشکل برطرف شود یا خیر ؟ بله . به راحتی و با انجام چند مرحله مقدماتی می توانیم این مشکل را برطرف کنیم .

1. ابتدا فتوشاپ را اجرا کنید. (نسخه فتوشاپ : CS5) . از نوار ابزار بالای صفحه به ترتیب بر روی Window>Paragraph کلیک کنید .

 

 

بهم ریختگی فونت فتوشاپ, جدا شدن حروف فارسی

بهم ریختگی فونت فتوشاپ, جدا شدن حروف فارسی

 

بهم ریختگی فونت فتوشاپ, جدا شدن حروف فارسی

بهم ریختگی فونت فتوشاپ, جدا شدن حروف فارسی

 

 

2. بر روی آیکونی که در تصویر شماره 2 با کادر قرمز مشخص کرده ام کلیک کرده و از لیست باز شده گزینه Middle East Single-line Composer را انتخاب کنید

 

 

بهم ریختگی فونت فتوشاپ, جدا شدن حروف فارسی

بهم ریختگی فونت فتوشاپ, جدا شدن حروف فارسی

 

 

به همین راحتی مشکل جدا نوشتن حروف در فتوشاپ برطرف شد .

منبع:learning.asarayan.com

 گردآوری و بازنشر :  پورتال جامع وبگردی سایت تفریحی جوکستون


سید علی موسوی بازدید : 67 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

ساخت تلويزيونی كه دو برنامه كامل همزمان پخش می كند

 

 

ساخت تلويزيونی كه دو برنامه كامل همزمان پخش می كند

 

 

ساخت تلويزيونی كه دو برنامه كامل همزمان پخش می كند

شرکت سامسونگ یک تلویزیون منحنی عرضه کرده است که امکان دیدن دو برنامه  مختلف را به طور همزمان فراهم می کند.این تلویزیون OLED پنجاه و پنج اینچی در واقع نوعی سینمای خانگی محسوب می شود و می تواند دعوا بر سر کنترل از راه دور تلویزیون را در منازل پایان دهد.

این تلویزیون که حدود هفت هزار پوند قیمت دارد از ویژگی منحصر به فرد “چند دید” برخوردار است.تلویزیون مدل  S9C سامسونگ یک صفحه نمایش منحنی دارد که کاربر باید برای استفاده از آن یک عینک خاص به چشم می زنند که بخشی از محتوا را بر می دارد و همچنین صدای آن تصویر نیز از طریق یک گوشی به کاربر می رساند.

مایکل زولر مدیر فروش و بازاریابی ارشد سامسونگ در اروپا می گوید:

دو نفر می توانند به طور همزمان دو برنامه مختلف را با اندازه تصویر کامل با کیفیت HD و حتی به شکل سه بعدی با عینک های چند دید سامسونگ تماشا کنند.

 

تلویزیون S9C در یک کنفرانس خبری نمایشگاه فناوری برلین رونمایی شده است.

ویژگی چنددید موجب شده است سازندگان این تلویزیون ها امیدوار شوند جدیدترین محصولات سامسونگ به دعوای همیشگی بر سر کنترل از راه دور در منازل پایان دهد.سامسونگ در این نمایشگاه همچنین از تلویزیون مدل S9000 نیز که یک UHD با شفافیت هشت میلیون پیکسل- چهار برابر شفافیت تلویزیون های HD کنونی- است، عرضه کرده.

این شرکت همچنین یک تلویزیون 98 اینچی عرضه کرده که آن قدر بزرگ است که بازیکنان فوتبال از داخل آن به اندازه واقعی دیده می شوند.

 

منبع:konjkav.com

 گردآوری و بازنشر :  پورتال جامع وبگردی سایت تفریحی جوکستون


سید علی موسوی بازدید : 73 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

واکسیناسیون بدون درد با چسب‌های میکروسوزنی

 

 

واکسیناسیون,چسب‌های میکروسوزنی,واکسیناسیون بدون درد

 

 

واکسیناسیون بدون درد با چسب‌های میکروسوزنی

طی چند سال اخیر، محققان دانشگاه ایالتی جورجیا در حال ساخت چسب‌ (پچ) میکروسوزن‌هایی بوده‌اند که برای بیمارانی که می‌خواهند واکسیناسیون خود را بدون درد انجام دهند، به سادگی در درون پوست حل می‌شود.دانشمندان حاضر در این پروژه واکسن آنفلوآنزا را برای این پچ میکروسوزن ساخته‌اند.

هنگامی که واکسن جدید بر روی موش‌ها آزمایش شد، با گذشت بیش از یک سال از زمانی که این حیوانات از این طریق آن واکسینه شده بودند، 100 درصد کارآمد بود.

واکسن آنفلوآنزای جدید به جای مایع از ذرات ویروس‌مانند خشک (VLP) استفاده می‌کند که پچ میکروسوزن را با عاملی می‌پوشاند که منجمد شدن آن را غیرضروری می‌کند.

این میکروسوزن‌ها فقط هفت دهم میلیمتر طول دارند و برای حذف درد ناشی از تزریق توسط سوزن، به اندازه کافی کوچک هستند.

این سوزن‌های ریز چنان تحویل دقیقی را ارائه می‌دهند که هر دوز آن‌ها مقادیر کوچکی را می‌طلبد و بنابراین اثرات جانبی کاهش می‌یابد.

محققان آینده‌ای را پیش‌بینی کرده‌اند که بیماران واکسیناسیون بدون درد خود را از این طریق انجام می‌دهند، اما هنوز درخصوص زمان دقیق آن اظهارنظری نکرده‌اند.
جزئیات این فناوری در مجله Clinical and Vaccine Immunology منتشر شد.

منبع:isna.ir

 گردآوری و بازنشر :  پورتال جامع وبگردی سایت تفریحی جوکستون


 
سید علی موسوی بازدید : 53 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

تغذیه مناسب برای ورزش شنا

 

 

ورزش شنا,تغذیه ورزشی,تغذیه در رشته شنا

 

 

 

تغذیه مناسب برای ورزش شنا

شنا از جمله ورزش هایی است که نیاز به دوره های تمرینی سخت دارد. بطور معمول هر شناگر حرفه ای هفته ای 3-2 جلسه تمرین 6 ساعته خواهد داشت. علاوه بر این تمرینات که در آب انجام می شود، ممکن است در برنامه تمرینی این ورزشکاران تمرینات ایروبیک از قبیل دو یا دوچرخه سواری نیز منظور شود.

از طرف دیگر مسابقات المپیک شنا عموماً بصورت دوره های 7-3 روزه انجام می شوند و در هر روز شناگران در دو نوبت صبح و عصر به رقابت می پردازند. زمان هر مسابقه بسته به نوع آن و مقدار مسافتی که باید طی شود، از 20 ثانیه تا 15 دقیقه متغیر است.

در مسابقاتی غیر از مسابقات المپیک ممکن است شناگران 3-2 بار در روز و هر بار به مدت 20 دقیقه تا چند ساعتبا یکدیگر به رقابت بپردازند؛ بنابراین شنا ورزشی است که با توجه به زمان و مسافت طی شده ، در آن سیستم بی هوازی و یا هوازی غالب خواهد بود.

موفقیت در شنا نیز مانند سایر رشته های ورزشی به عواملی نظیر تمرینات، ساختارهای بدنی و رژیم غذاییبستگی دارد. شناگران همانند سایر ورزشکاران نیاز به پیروی از یک رژیم غذایی متعادل و متنوع از تمام گروه هایغذایی دارند که از تمام فاکتورهای اساسی و لازم جهت حفظ بدن در شرایط ایده آل تمرین و مسابقه برخوردار باشد.

شناگران به سهولت بین 5000- 2000 کیلو کالری انرژی را در روز، طی تمرینات ورزشی خود مصرف می کنند که این میزان وابسته به سن، جنس، اندازه ی بدن و ساعات فعالیت ورزشی متغیر می باشد و درشت مغذی ها تامین کننده ی انرژی مورد نیاز جهت انقباض عضلانی و ماده ی اولیه در ساخت و رشد بافت های بدن هستند.

بطور کلی رژیم غذایی یک شناگر باید شامل کربوهیدرات، چربی کم و مقادیر متوسطی از پروتئین باشد.

 

 

ورزش شنا,تغذیه ورزشی,تغذیه در رشته شنا

ورزش شنا,تغذیه ورزشی,تغذیه در رشته شنا

 

کربوهیدرات :

 کربوهیدارت  اولین و مهم ترین منبع تأمین انرژی بدن در هنگام فعالیت های ورزشی می باشد. دلیل این امر سرعت سوخت و ساز آنهاست، بدان معنی که این مواد به سرعت متابولیزه شده و انرژی خود را آزاد می کنند. تولید و تداوم انرژی در حین فعالیت های شدید عضلانی به در دسترس بودن گلیکوژن عضله و قند خود بستگی دارد.

مواد غذایی کربوهیدراتی ، اولین و مهم ترین منبع تامین انرژی برای ورزشکاران هستند.

 

مواد غذایی كربوهیدارتی شامل :

انواع نان ، برنج و سایر غلات ، سیب زمینی ، ماكارونی ، كیك و شیرینی ها است.

امکان انجام تمرینات سبک، با سطح ناچیز منابع کربوهیدارتی میسر می باشد، اما تأمین انرژی مورد نیاز عضلات و حفظ توان انقباضی آنها برای انجام فعالیت های بیشتر و سنگین تر به هنگام تخلیه سوختی این منابع غیر ممکن است. براساس مطالعات باید 65- 55 درصد انرژی مورد نیاز در یک ورزشکار از کربوهیدرات تامین شود که این میزان حدود 600- 400 گرم بوده و 2400- 1500 کیلو کالری انرژی تولید می کند.

 

در جامعه ی آمریکا میانگین مصرف کربوهیدرات 46 درصد کل انرژی است، در حالی که در کشور ما میانگین مصرف کربوهیدرات بالاتر از این حد می باشد. با این وجود برای اطمینان از دریافت مقادیر کافی کربوهیدرات بهتر است مصرف مواد غذایی نظیر نان ها، برنج، غلات آماده، ماکارونی، سیب زمینی  و میوه جاتی نظیر سیب ، موز ، ا نگور  و پرتقال  مورد توجه قرار گیرد.

 

 

ورزش شنا,تغذیه ورزشی,تغذیه در رشته شنا

ورزش شنا,تغذیه ورزشی,تغذیه در رشته شنا

 

 

پروتئین :

بدن برای ساخت و ترمیم عضلات به پروتئین  نیاز دارد. علاوه بر این ممکن است به عنوان منبع محدودی از انرژی، در فعالیت های ورزشی مورد استفاده قرار گیرند. با این وجود باید توجه داشت که دریافت بیش از حد پروتئین، منجر به ساخت عضلات بیشتر و یا قوی تر شدن عضلات نخواهد شد. بدن مقدار پروتئین مورد نیاز خود را مصرف نموده و مابقی را به چربی تبدیل می کند. توصیه می شود فقط 20 درصد از انرژی روزانه شناگران به پروتئین اختصاص داده شود.
تحقیقات انجام شده بر روی شناگران نشانگر آن است که این افراد به ازای هر کیلوگرم از وزن خود، 2 گرم پروتئین مصرف می کنند. این میزان بیش از میزان لازم جهت تامین نیازهای معمول یک ورزشکار است. لذا کمبود این ماده ی مغذی در این گروه نباید مشاهده شود.

 

از طرف دیگر گیاهخواران  از جمله افراد در معرض خطر کمبود دریافت پروتئین هستند. افراد گیاهخوار باید مقادیر بیشتری شیر و لبنیات ، آجیل ، مغزها و سویا را مصرف کنند تا نیاز آنان به پروتئین برطرف شود.

البته مقادیر زیاد شیر پرچرب و مغزها ممکن است با افزایش مصرف چربی همراه باشد. لیکن به دلیل عدم مصرف گوشت قرمز  که یکی از مهم ترین منابع چربی در برنامه ی غذایی است، این افراد وضعیت خطرناکی از نظر افزایش دریافت چربی نخواهند داشت.

چربی :

چربی ها سوخت خوبی برای فعالیت بدنی استقامتی دراز مدت (مثل شنا) هستند، اما این مواد در فعالیت های عضلانی سریع و با شدت زیاد، مقدار انرژی بسیار کمی آزاد می کنند که این امر به جهت کند بودن سوخت و ساز آن ها است.

از طرف دیگر یک شناگر می باید در برنامه ی غذایی معمول خود، مصرف چربی ها را در حد مورد نظر یعنی 25- 20درصد از کل انرژی حفظ نماید. مطالعات نشانگر آن است که دریافت چربی در این محدوده، عملکرد ورزشی فرد را تسهیل می کند. برای این امر می باید مصرف تخم مرغ ، کره، غذاهای سرخ کرده و مغزها  (گردو، پسته و …) راکنترل کرد.

اکثر ورزشکاران بر این باورند که چربی ها برای سلامتی بدن مفید نمی باشند و آنها را از رژیم غذایی خود حذف می کنند. اما در حقیقت در هنگام فعالیت های ورزشی، چربی ها به عنوان منابع ثانویه تولید انرژی برای ورزشکاران محسوب می شوند تا به عنوان یک منبع انرژی ایفای نقش نمایند.

 

بنابراین ورزشکاران می توانند دریافت چربی را تا حدی محدود نمایند، اما جایز به حذف تمام چربی ها از برنامه غذایخود نمی باشند. لذا توصیه می شود حداقل 20 درصد از انرژی روزانه ی شناگران به چربی اختصاص داده شود.

منبع:tebyan.net

 گردآوری و بازنشر :  پورتال جامع وبگردی سایت تفریحی جوکستون


 
سید علی موسوی بازدید : 94 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

تصاویر ویژه روز – چهار شنبه 20 شهریور 1392

 

 

 

دعوای دو گور خر در نگویونگورو تانزانیا

دعوای دو گور خر در نگویونگورو تانزانیا

دعوای دو گور خر در نگویونگورو تانزانیا


 

شمال گلدن گیت در سان فرانسیسکو

شمال گلدن گیت در سان فرانسیسکو

شمال گلدن گیت در سان فرانسیسکو


 

کارگران در حال نظافت لوگوی هالیوود در کالیفرنیا، آمریکا

کارگران در حال نظافت لوگوی هالیوود در کالیفرنیا، آمریکا

 

کارگران در حال نظافت لوگوی هالیوود در کالیفرنیا، آمریکا

کارگران در حال نظافت لوگوی هالیوود در کالیفرنیا، آمریکا

کارگران در حال نظافت لوگوی هالیوود در کالیفرنیا، آمریکا


 

فستیوال کایت سواری در ساحل بوندی در سیدنی استرالیا

فستیوال کایت سواری در ساحل بوندی در سیدنی استرالیا

فستیوال کایت سواری در ساحل بوندی در سیدنی استرالیا


 

کودک گل فروش

کودک گل فروش

کودک گل فروش در راه بازگشت به خانه از میان گِل و لای خشک شده یک خیابان آب گرفته- الله آباد، هند


 

مدل مفهومی سی ایکس 17 جگوار در نمایشگاه خودرو فرانکفورت، آلمان

مدل مفهومی سی ایکس 17 جگوار در نمایشگاه خودرو فرانکفورت، آلمان

 

مدل مفهومی سی ایکس 17 جگوار در نمایشگاه خودرو فرانکفورت، آلمان

مدل مفهومی سی ایکس 17 جگوار در نمایشگاه خودرو فرانکفورت، آلمان

 

مدل مفهومی سی ایکس 17 جگوار در نمایشگاه خودرو فرانکفورت، آلمان

مدل مفهومی سی ایکس 17 جگوار در نمایشگاه خودرو فرانکفورت، آلمان

مدل مفهومی سی ایکس 17 جگوار در نمایشگاه خودرو فرانکفورت، آلمان


 

زنبوری در حال آب خوردن در باغی در مسکو

زنبوری در حال آب خوردن در باغی در مسکو

زنبوری در حال آب خوردن در باغی در مسکو


 

بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح


 

مسابقات فرمول یک در مونزا، ایتالیا

مسابقات فرمول یک در مونزا، ایتالیا

مسابقات فرمول یک در مونزا، ایتالیا


 

بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح


 

بچه زرافه تازه متولد شده در باغ وحش کومو در سنت پاول

بچه زرافه تازه متولد شده در باغ وحش کومو در سنت پاول

بچه زرافه تازه متولد شده در باغ وحش کومو در سنت پاول


 

ارتش کره شمالی در پیونگ یانگ

ارتش کره شمالی در پیونگ یانگ

ارتش کره شمالی در پیونگ یانگ


 

بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح


 

نمایش ربات ها در تایپه، تایوان

نمایش ربات ها در تایپه، تایوان

نمایش ربات ها در تایپه، تایوان


 

بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح


 

زیبایی محسور کننده در معدن سیلیکا در ولش انگلیس

زیبایی محسور کننده در معدن سیلیکا در ولش انگلیس

زیبایی محسور کننده در معدن سیلیکا در ولش انگلیس


 

بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح


 

منطقه glacier در آلاسکا و عکاس شجاع

منطقه glacier در آلاسکا و عکاس شجاع

منطقه glacier در آلاسکا و عکاس شجاع


 

حراج بزرگ ترین الماس سفید به وزن 120 قیراط در لندن

حراج بزرگ ترین الماس سفید به وزن 120 قیراط در لندن

حراج بزرگ ترین الماس سفید به وزن 120 قیراط در لندن


 

فستیوال گانه شا در تایلند

فستیوال گانه شا در تایلند

فستیوال گانه شا در تایلند


 

نمایشگاه هنرهای وهم انگیز در مالزی

نمایشگاه هنرهای وهم انگیز در مالزی

نمایشگاه هنرهای وهم انگیز در مالزی


 

بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح


 

نمایش آکروباتیک بر فراز برج مخابراتی شهر تسالونیکی یونان

نمایش آکروباتیک بر فراز برج مخابراتی شهر تسالونیکی یونان

نمایش آکروباتیک بر فراز برج مخابراتی شهر تسالونیکی یونان


 

بازدید توریست ها از پارک حیات وحش در کنیا

بازدید توریست ها از پارک حیات وحش در کنیا

بازدید توریست ها از پارک حیات وحش در کنیا


منابع:عصرایران,پول نیوز,زیست نیوز,خبرآنلاين

 گردآوری و بازنشر :  پورتال جامع وبگردی سایت تفریحی جوکستون


سید علی موسوی بازدید : 37 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

سخت‌ترین تست هوش دنیا + تصویر

 

 

این بازیکنان را بشمارید ! حالا ۱۲ نفر هستند یا ۱۳ نفر ؟

 

 سخت‌ترین تست هوش,تست هوش

 

 منبع : Fardanews.com

 گردآوری و بازنشر :  پورتال جامع وبگردی سایت تفریحی جوکستون


سید علی موسوی بازدید : 49 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

ریشه ضرب المثل “زاغ سیاه کسی را چوب زدن”

 

 

ریشه ضرب المثل, زاغ سیاه کسی را چوب زدن, زاغ

 

 

 

اشتباه نکنید منظور از زاغ ، همان پرنده شبیه کلاغ نیست . زاغ (‌زاج) نوعی نمك است كه انواع گوناگون دارد: (سیاه،  سبز،  سفید و غیره )

 

زاغ سیاه بیشتر به مصرف رنگ نخ قالی ،پارچه و چرم می‌رسد . اگر هنرمندی  ببیند كه نخ ، پارچه یا چرم همكارش بهتر از مال خودش است، در نهان سراغ ظرف زاغ همکارش می رود و چوبی در آن می گرداند و با دیدن و بوییدن ،تلاش می کند دریابد در آن زاغ چه چیزی افزوده اند یا نوع ، اندازه  و نسبت تركیبش با آب یا چیز دیگر چگونه است .

 

این مثل وقتی به کار می رود که کسی  کسی را می پاید و می خواهد ببیند او چه می کند و از چیزهایی پنهان و رازهایی آگاه شود که برایش سودمند است .

منبع:adel-ashkboos.mihanblog.com

 گردآوری و بازنشر :  پورتال جامع وبگردی سایت تفریحی جوکستون


سید علی موسوی بازدید : 50 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

اس ام اس های فلسفی (2)

 

 

اس ام اس فلسفی, سخنان بزرگان, پیامک فلسفی

 

 

 

ژول سیمون
خنده مصائب و مشکلات زندگی را کوچک و آلام روحی را محو می نماید

 

اس ام اس های فلسفی,فلسفه,جملات مفهومی,سنگین,معنی دار

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

بوذرجمهر
بهترین کارها این است که درجوانی دانش اندوزی و در پیری بکاربری

 

اس ام اس های فلسفی,فلسفه,جملات مفهومی,سنگین,معنی دار

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

مثل افریقائی
ممکن است دروغ یک سال بدود ولی راستی در یک روز از او جلو می افتد

 

اس ام اس های فلسفی,فلسفه,جملات مفهومی,سنگین,معنی دار

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

ولتر
سوال های هر کس بیش از جواب هایش او را می شناساند

 

اس ام اس های فلسفی,فلسفه,جملات مفهومی,سنگین,معنی دار

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

فرانکلین
تجربه ، مدرسه ای است که محصلین خود را با قیمتی گران ، بار می آورد

 

اس ام اس های فلسفی,فلسفه,جملات مفهومی,سنگین,معنی دار

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

راسل
خط مستقیم ، نه تنها در هندسه ، بلکه در اخلاقیات هم کوتاه ترین راه است

 

اس ام اس های فلسفی,فلسفه,جملات مفهومی,سنگین,معنی دار

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

جرجی زیدان
در میان همه آلام و مصیبت ها تنها یاد خداوند انسان را تسلی می دهد

 

اس ام اس های فلسفی,فلسفه,جملات مفهومی,سنگین,معنی دار

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

امام رضا (ع)
نیکوکاری پس اندازی جاودان است

 

اس ام اس های فلسفی,فلسفه,جملات مفهومی,سنگین,معنی دار

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

پاسکال
هرچه فکر شما بزرگ باشد به همان اندازه بیشتر به افکار دیگران احترام می گذارید

 

اس ام اس های فلسفی,فلسفه,جملات مفهومی,سنگین,معنی دار

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

آلبرت هوبارد
ارزش مرد به ارزشی است که برای وقت خود قائل می شود

 

اس ام اس های فلسفی,فلسفه,جملات مفهومی,سنگین,معنی دار

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

منتسکیو
باید زیاد مطالعه کنید تا بدانید که هیچ نمی دانید

 

اس ام اس های فلسفی,فلسفه,جملات مفهومی,سنگین,معنی دار

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

هانری دونومتر
بسیار نادر هستند کلماتی که ارزششان بیشتر از سکوت باشد

 

اس ام اس های فلسفی,فلسفه,جملات مفهومی,سنگین,معنی دار

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

جان دیوئی
زندگی خود را تبدیل به مدرسه ای برای یاد گرفتن کن

 

اس ام اس های فلسفی,فلسفه,جملات مفهومی,سنگین,معنی دار

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

امام علی (ع)
آن کس که گرفتار بیماری از خود راضی بودن است ، زشتی ها در وی آشکار می گردد

 

اس ام اس های فلسفی,فلسفه,جملات مفهومی,سنگین,معنی دار

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

ایچک آدیزس
مدیری که تنها به سود می اندیشد
مانند تنیس بازی است که به جای توپ ، چشم بر تابلو امتیازها دوخته است

 

اس ام اس های فلسفی,فلسفه,جملات مفهومی,سنگین,معنی دار

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

ضرب المثل روسی
گنج هائی که در قلب هستند ، قابل سرقت نیستند

 

اس ام اس های فلسفی,فلسفه,جملات مفهومی,سنگین,معنی دار

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

کن بلانچارد
کیش خوب همانند فوتبال خوب است، حرف نمی زند ، عمل می کند

 

اس ام اس های فلسفی,فلسفه,جملات مفهومی,سنگین,معنی دار

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

توماس کارلایل
هر اقدام بزرگ ابتدا محال به نظر می رسد

 

 

منبع:namakstan.ir

 گردآوری و بازنشر :  پورتال جامع وبگردی سایت تفریحی جوکستون


سید علی موسوی بازدید : 58 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (1)

فال روزانه – چهارشنبه 20 شهریور 1392

 

 

فال روزانه - چهارشنبه 20 شهریور 1392

 

 

ماه تولد فال روزانه – چهارشنبه 20 شهریور 1392
بز فال روز متولدین فروردین: با وجود اینکه ممکن است در آغاز روز خوشحال و شادمان باشید اما بعد از ظهر احساس استرس عجیبی سرتاسر وجود شما را در بر می‌گیرد. در واقع امروز احساسات شما کمی پیچیده است و شما را وسوسه می‌کند که از روبرو شدن با مشکلات طفره بروید. تنبلی نکنید. رفتار و حالت مثبت داشتن یک چیز است اما فاصله گرفتن از حقیقت هیچ کمکی به حل پیچیدگی‌های روحی شما نخواهد کرد.
ماه فروردین
گاو فال روز متولدین اردیبهشت: ممکن است بخواهید کمی تملق و چاپلوسی را چاشنی رابطه عشقی تان کنید اما ادامه دادن این روش برای ایجاد یک رابطه با دوام و پایدار به صلاح تان نیست. شما دوست دارید در نظر همسرتان خوب جلوه کنید و امروز به طرز شگفت انگیزی می‌توانید اینگونه باشید. اما اين شانس را از دست ندهید. کوتاهترین و بهترین راه برای داشتن یک رابطه صمیمی‌و نزدیک صادق بودن است.
اردیبهشت
دوقلو فال روز متولدین خرداد: امروز یکی از دوستان و یا همکاران تان می‌تواند نقش یک كاتاليزور شگفت انگیز را برای شما بازی کند و بگوید که شما تقریبا هیچ کاری نمی‌توانید برای سرو سامان دادن به افکارتان انجام دهید. اما ممکن است که تلاش کنید تا به سلامت از یک فرصت شغلی مناسب به نفع خودتان استفاده کنید، فکر می‌کنید که باید بسرعت قدم در راهی متفاوت بگذارید بنابراین باید از حرف و حدیث دیگران چشم بپوشید. شما بهتر از همه از نقاط قوت و ضعف خود آگاه هستید پس نیازی نیست که تصمیمات خود را برای دیگران توجیه کنید.
خرداد
خرچنگ فال روز متولدین تير: ممكن است امروز بیشتر از همیشه از نظر احساسی کنجکاو باشید اما اگر بخواهید بدون فکر کردن به عاقبت کاری آن را انجام دهید نتیجه مطلوبی در پی نخواهد داشت. معمولا شما اول کار هیجان دارید و از این تجربه سر مست و شادمان هستید. اما بعدا مجبورید که دوباره برگردید و خوب فکر کنید. به جای انکار احساسات تان به ناشناخته‌ها اعتماد کنید و از آن به عنوان عاملی برای تغییر استفاده کنید.
تیر
شیر فال روز متولدین مرداد: امروزممکن است انرژی بازیگوشانه و سربه هوای شما کمی جدی تر از همیشه شود اما تغییرات خلقی دلیلی بر این نیست که از کسی که دوستش دارید کناره گرفته بگیرید. البته موضوعات دیگری هم هستند و باعث می‌شوند که دیگر آرام بگیرید- مخصوصا اگر شما قبلا کمی جلوتر از برنامه بوده‌اید. اجازه ندهید ترس‌های تان زندگی را از شما بگیرند. اگر بتوانید امروز هوشیار و آگاه از احساسات تان باقی بمانید خبرهای خوبی در آستانه در انتظار شما را می‌کشند.
مرداد
ماه شهریور فال روز متولدین شهريور: ممكن است امروز همچنانکه تلاش می‌کنید انرژی تان را محدود کنید تا بفهمید چه اتفاقی دارد بین شما و همکارتان می‌افتد ارتباطات شخصی تان نیز دچار مشکل شود. اما در حقیقت به نظر می‌رسد زندگی تان کمی یکنواخت و ساکن شده است. هرجا که می‌روید از آنجا خاطره دارید. عقب نشینی کردن برای دور بودن از اضطراب و آشوب راه خوبی است. انرژی خود را احیا کرده و نظمی دوباره به افکارتان ببخشید.
ماه شهریور
ترازو,میزان فال روز متولدین مهر: ممکن است امروز بسیار سرزنده و بانشاط باشید مخصوصا اگر کاری را که دارید انجام می‌دهید از روی میل و رغبت باشد. واقعا نیاز نیست که وانمود کنید اوقات خوشی دارید به خاطر اینکه کاملا مشخص است که همه چیز به میل شماست. اما لازم است که بیشتر از همیشه تلاش کنید و از همین الان شروع بکار کنید. بنابراین اگر در میان راه به مانعی برخورد کردید ناامید نشوید. پایداری و مقاومت تنها راهی است که می‌تواند عالی ترین تاثیر را بر زندگی تان داشته باشد.
ماه مهر
عقرب فال روز متولدین آبان: ممکن است این روزها پنجره خلاقیت شما بسته باشد پس امروز را به بطالت نگذرانید. به کارهایی که قبلا انجام داده‌اید نگاهی کنید و لیست کوتاهی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کرده و تمام تلاش تان را برای تمام کردن یک برنامه قدیمی ناتمام صرف کنید یا اینکه همین الان کار جدیدی را شروع کنید. صبر نکنید تا زمان بهتری پیش بیاید. از لحظه حال بهترین استفاده را ببرید.
ماه آبان
کماندار فال روز متولدین آذر: اگر کسی امروز از شما پرسید که چگونه کارهایتان را به این خوبی انجام می‌دهید شما همه چیز را برای او توضیح می‌دهید. شما معمولا انسان صادقی هستید اما زمانیکه لازم است موضوعی به عنوان یک راز باقی بماند آن را برای خودتان نگاه می‌دارید. متاسفانه نیروهای تبعیض آمیز شما اكنون به خوبی در حال فعالیت هستند حتی زمانیکه فکر می‌کنید به خوبی حدو مرزهایتان را مشخص کرده‌اید. به یاد داشته باشید احساسات شما امروز در تعادل همیشگی خود قرار ندارند. بنابراین به قضاوت خودتان اعتماد نکنید.
ماه آذر
بز فال روز متولدین دی: شما امروز بسادگی می‌توانید همه کارهایتان را خیلی راحت بگیرید. ممکن است مقدار زمان و پولی که در طول یک پروژه طولانی مدت هزینه می‌شوند را دست کم بگیرید. با این وجود باید تمام این دلایلی که شما را از اتمام کارتان برحذرمی‌دارند کنار بگذارید. اما لازم نیست برای وقت كمی كه دارید هیجان زده و نگران شوید؛ این هیاهو را فراموش کرده؛ در کار خود غرق شوید و ذهن خود را از همه این مشغولیت‌ها پاک کنید.
ماه دی
آبگیر فال روز متولدین بهمن: شما بهتر از همه دوستان تان می‌توانید درباره آینده فکر کنید و تصمیم بگیرید. این موضوع مثل این است که تمام موانع موجود کنار رفته‌اند و فضای بیشتری به شما می‌دهند تا ذهن خود را بسط دهید. اما این حالت می‌تواند حس اشتباهی از استقلال را به شما القا کند. مراقب باشید به خاطر اینکه این کار بیشتر از آنکه فکر می‌کنید شما را درگیر خواهد کرد و اگر همسالان تان شمارا حمایت نکنند انجام این کار به سختی امکان پذیر می‌شود. بنابراین اجازه ندهید شک و تردید در افکارتان رخنه کند.
ماه بهمن
دو ماهي که خلاف جهت هم شناميکنند فال روز متولدین اسفند: امروز یکی از همکاران شما ممکن است شایستگی شمارا زیر سئوال ببرد و ذهن شما را در رابطه با شغلی که دارید خراب کند و بدین ترتیب شما نسبت به آینده شغلی تان بیمناک شوید. در آغاز کار شما درک کافی برای این دارید که مسیر خودتان را به خوبی تشخصی دهید. با این وجود ممكن است فکر شما از زیرکانه ترین برنامه تان منحرف شود به خاطر اینکه بیشتر و بیشتر رویاپردازی کند. تا زمانیکه این افکار بهم ریخته باقی بمانند انجام کارهایتان امکان پذیر نخواهد بود. باید یک مرز دقیق بین واقعیت و خیال برای خودتان مشخص کنید.
اسفند

 

گردآوری و بازنشر :  پورتال جامع وبگردی سایت تفریحی جوکستون


سید علی موسوی بازدید : 49 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

 

ﭘﺴﺮ ۶ﺳﺎﻟﻪ ﯼ ﻫﻤﺴﺎیموﻥ ﺩﺍﺷﺖ ﺑﺎ ﻫﻤﮑﻼﺳﯽ ﺩﺧﺘﺮ

ﻣﻬﺪ ﮐﻮﺩﮐﺶ ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻣﯿﻮﻣﺪﻥ ﺧﻮﻧﻪ …

ﻣﻦ ﺑﻪ ﺷﻮﺧﯽ ﮔﻔﺘﻢ : ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎ یاﺭﯼ ﭘﺲ ﭼﯽ ﮐﻢ ﺩﺍﺭﯼ؟!

ﺑﺮﮔﺸﺘﻪ میگه ﺧﻮﻧﻪ ﺧﺎﻟﯽ!!!!!

ﺑﭽﻪ نیستن اینا ﮔﻮدزیلان

ﺍینم قیافه ﻣﻦ  :|

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

غضنفر رشته‌اش دامپروری بوده، روش نمیشده به کسی بگه.

یکی ازش می‌پرسه: رشته‌ات چیه؟

میگه: دامپیوتر، گرایش پشم افزار!

 

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

خواهرای گلم

خانومای محترمم

زیبا رویان جامعه

آبجیای من

بانوان محترمه

آخه عزیزان دل من

لامصباااااااااااا

جون مادرتون اگه لاغر هستین ساپورت نپوشین بابا ؛

شبها هی کابوس ملخ ۲پا میبینم !!

من دردمو به کی بگم خدایاا

اصن آمریکا بیا منو بخور:|

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

تویی که منو دوس داری و بهم نمیگی …

اره تو عزیزم…

.
.
.
.

ایشالا اون دنیا وسط پل صراط بند کفشت بازشه ، با کله

بری پایین

خو کصصصصصافط چرا نمیگی ؟؟؟؟

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

از امتحان برمیگردیم ، بابا مامانمون میپرسن چطور بود ؟

میگیم عالی بود قبول میشم ! میگن لاف نزن راستشو بگو !

بعدش میگیم افتضاح بود خراب کردم ؛

میگن مسخره بازی درنیار راستشو بگو !

ما باید به کدوم سازشون برقصیم ؟ :|

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

گاهی وقتا مشکل از خودمونه واسه کسی که یک قدم به خاطر ما میاد 10 کیلومتر پیاده میریم…

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

نصیحت کردن پدر من:

وقتی در سکوت نگاش می کنم….چیه مث بز نیگا میکنی :|

وقتی لبخند میزنم….خیلی بی عاری

وقتی اخم می کنم… طلبکاری

وقتی حرفهاشو تایید می کنم…فقط بلدی بگی بعله هیچی که حالیت نیست

وقتی خودمو میزنم به اون راه…اصن تو آدمی با تو حرف بزنم

آخرش هم محکم میزنه پس کلمو میره

خو پدرِ من اینو از همون اول بزنو برو انقدم وقت منو خودتو نگیر

والا

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

سلامتی حرفائی که نه میشه اس ام اس کرد،نه میشه تو چت تایپ کرد و نه میشه پای تلفن گفت…!

حرفائی که برای زمانی ست که تورا در آغوش دارم!!

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

پسر : تا حالا سکس داشتی ؟

دختر : نه

پسر : چرا هانـی ؟؟

دختر : چون نمیخوام !

پسر : ولی یه نیازه ، واسه همه آدما

دختر : واسه من نیست !

پسر : اصلا روشنفکر نیستیاااا !!

دختر : اینارو به خواهرتم گفتی ؟

پسر ~> :|

دختر : پس خفه شو

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

باید اعتراف کنم پسرا فقط در مواقعی خیلی جذاب میشن که :

1-پشت فرمون با حالت عصبی..

2-موقع دعوا سر مسائل ناموسی..

3-وقتی سر ابجیشون زور میگن..

4-وقتی مامانشونو میبوسن..

5-وقتی واسه تک دوس دخترشون یه خواستگار سیریش میادو دپرس میشن..

6-وقتی به خاطر بازی پرسپولیس-استقلال از کارو زندگی می افتن..

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

تجربه بهم ثابت کرده که از یه سنی به بعد

دیگه نباید در پیشگاه والدین گرامی از افعال پرسشی استفاده کرد!

فواگزمپل:

میشه من امشب با دوستام برم بیرون؟ (شکل غلط)

من رفتم بیرون! (شکل صحیح)

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

کسي ميدونه چرا وقتي ميري سوپر مارکت چيپس و ماست موسير و کالباس و خيارشور و نوشابه و دلستر ميخري چرا فروشنده چپ چپ نگات ميکنه؟؟ :|

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

قدیما تا به دوست پسرت میگفتی :

تو خیابون بهم متلک گفتن .

جوش میاوورد و داد میزد:

کی گفته برم فلان فلانش کنم ..

اما حالا تا به دوست پسرت میگی :

بهم متلک گفتن . میگه :

بس که امروز ناز شده بودی حق دارن مردم .

ی همچین پسرایی داریم ما ..

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

ﺩﺧﺘﺮﻩ12 ﺳﺎﻟﻪ ﺧﻮﻧﺸﻮﻥ ﺧﺎﻟﯽ ﻣﯿﺸﻪ

.
.

ﭘﺎﺭﺗﯽ میگیره  …

ﺑﻌﺪ ﻣﻦ با 20 سال ﺳﻦ ﻫﻨﻮﺯ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ که ﺧﺎﻟﯽ ﻣﯿﺸﻪ ﺍﺯ

ﺗﺮﺱ ، ﻫﻤﻪ ﻻﻣﭙﺎ ﺭﻭ ﺭﻭﺷﻦ میکنم ﻭ ﻫﻤﻪ ﺩﺭﺍرو قفل میکنم ،

ﺻﺪﺍ ﺗﻠﻮﺯیونم زیاد می کنم ﮐﻪ یه ﻭﻗﺖ ﻟﻮﻟﻮ

ﻧﺨﻮﺭﺗﻢ….

:|

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

مــا تو حمومون وان نداریم …

وگرنه تا حالا چند بار خـــود کشی میکردم !

خیلی کلاس داره لامصب 3-|

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

ﺑﻐﻠﺶ ﮐﻦ ، ﺩﻭﻭﺳﺶ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ ، ﺑﻮﻭﺳﺶ ﮐﻦ ،
ﺻﻮﺭﺗﺸﻮ
ﻧﺎﺯ ﮐﻦ …
ﺍﻣــــــــــــــــــــــــــــــــــــــﺎ !!!!
ﮔﺎﻫﻲ ﻫﻢ ﺑﺮﻳﻦ ﺑﻪ ﻫﻴﮑﻠﺶ
ﻭﺍﺳﻪ ﺣﻔﻆِ ﺑﻘﺎﻱ ﺭﺍﺑﻄﻪ !

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

مادر شوهر ها میگن : عروس مثل لیمو شیرینه اولش شیرینه ،آخرش تلخه !

ولی لیمو شیرین تا زمانی شیر ینه که کارد به جیگرش نخورده باشه. بعله

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

اقا تو برنامه سمت خدا یه اتفاقی افتاد که من از خنده روده بر شدم :

کارشناس برنامه : من یه داستان از امام حسین عرض کنم

مجری : دوستان میگن که کمتر از دو دقیقه وقت داریم

کارشناس : میخواید “حلزون” پخش کنید ؟

انصافا دمش گرم کلی خندیدم :-))))))

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

<‏<خــــــــــاطــــــــره>>

1 کلمه ی سادس ولی محــتواش1 ضــربه ای بهت میزنه که از شدت دردش حتی نمیدونی از کجا خوردی.!

موافــقـــیـــد=؟!

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

کیا قبول دارن؟؟؟؟
.
.
.
در ملتی که مردمانش با عطسه ایی از هدفشان دست میکشند،

پیشرفت یک توهم است.

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

حالا یه وقتی ﺳﺎﭘﻮﺭﺕ ﻣﺜﻪ ﺍﺑﺮﻭ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻦ ﺗﻮ ﭘﺴﺮﺍ

ﻣﺪ نشــــه بــلــــنــد صــلــوات بــفـرس -ooo-

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

یه مدل بیشعور داریم که وقتى بعد دو ساعت حرفت تموم میشه

میگه: ببخشید حواسم نبود اگه میشه دوباره بگو…

اینارو باید به چهار قسمت تقریبا نامساوی جــــر داد و توی

چهار گوشه شهر آویزون کرد والاااااااااااااااا..

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

بنظر من؛ وقتی گوشی رو سایلنته…

خودش باید شعور داشته باشه؛ گــــــــم نشه کصافط…

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

ماندگارترین دیالوگ های تاریخ سینما ‏‏‏

‏”سریال تولدی دیگر‏”‏‏ ‏

شوکت‏( مادر):تو پیشونی من چی می بینی‏

جعفر‏(پسر‏)‏:آخه من چی بگم ‏

شوکت:بگو چی می بینی ‏

جعفر:وقتی بهشت زیره پاته وای به حال پیشونیت… ‏

به افتخار همه ی مامانای گل بزن لایکو

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

يادم باشد زندگي را دوست دارم

يادم باشد هر گاه ارزش زندگي يادم رفت در چشمان حيوان بي زباني که به سوي

قربانگاه مي رود زل بزنم تا به مفهوم بودن پي ببرم

يادم باشد مي توان با گوش سپردن به آواز شبانه ي دوره گردي که از سازش

عشق مي بارد به اسرار عشق پي برد و زنده شد

يادم باشد معجزه قاصدک ها را باور داشته باشم

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

ما که هرجایی دهَنمـــون سرویس میشه میگن امتحان الهیــه !!

اگه اینجوری باشه که من دیگه دکترای الاهیات گرفتم… والاااااا

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

یارو اومده کامنت گذاشته “استفاده از فیلتر شکن حرام است” شماها همه

دارین گناه میکنید…!

یکی نیست بگه، مرتیکه خودت با قند شکن اومدی تو فیس بوک؟ والااااا

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

 

قابل توجه آقایون محترم:

.
.
.
.
.
.

مردان چینی با پول و ماشین و خونه و تموم امکانات رفاهی در راهند دیر بجنبید سرتون بی کلاه میمونه حالا از من گفتن بود…. بهله

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

ما همیشه صدا های بلند را می شنویم.پر رنگ ها را می بینیم.سخت ها را می خواهیم اما

خوب ها آسان میایند . بی رنگ میمانند و بی صدا میروند.

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی اما حال که به آن دعوت شدی تا میتوانی زیبا برقص….

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

مرد در ماشین رو برای خانومش باز کنه میشه 4 تا نتیجه گرفت:

.
.
.
.
.

1.ماشین تازه هست

2.زنش تازه هست

3.طرف زنش نیست

4.مرد گلابی هست

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

فرشتگان روزی از خدا پرسیدند : بار خدایا تو که بشر را اینقدر دوست داری غم را دیگر چرا آفریدی؟

خداوند گفت : غم را بخاطر خودم آفریدم چون این مخلوق من که خوب می شناسمش تا غمگین نباشد به یاد خالق نمی کند؟؟؟؟؟؟؟

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

به غضنفر میگن: چی شد مامانت مرد ؟

میگه: رفت پشته بوم رخت پهن کنه افتاد…

میگن افتاد مرد ؟ میگه: نه بابا افتاد رو کولر ، کولر شکـ.ست افتاد.

بهش میگن اون موقع مرد؟؟

میگه:نه آقا جان،بعد افتاد رو تراس ، تراس خراب شد.

میگن:خوب این دفعه مرد ؟ غضنفر میگه: نه بعد افتاد رو سقف گاراژ، سقف خراب شد!

بهش میگن:حتماً ایندفعه مرد ؟

میگه:بازم نمرد، دیدیم داره کُلّ خونه خراب میشه، با تفنگ زدیمش

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

پلیس به غضنفر: اینجا ماهی‌گیری قدغنه!!! غضنفر: ولی اینجا تابلو نزدین!!!

پلیس: نزدیم که نزدیم، زود باش از بالای اون آکواریوم بیا پایین!!!!

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

گفتي تو دلم اول و آخر خودتي…

از هر چه که دارم بهترينش خودتي…

خنديدم و زير لب مکرر گفتم…

شاهزاده ي قصه هاي من! خر خودتي! کصافط…

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

ترکه آخر عمري بچه هاشو جمع ميکنه دور خودش و به هر کدوم يه تيکه چوب ميده ميگه بشکنيد.

همه ميشکنن … به هر کدوم 5 تا چوب بيل ميده ميگه بشکنيد. همه ميشکنن… به هر کدوم 10 تا دسته

بيل ميده ميگه بشکنيد . همه ميشکنن…! بر ميگرده ميگه پاشيد گمشيد برين بيرون جنبه يه نصيحت کردنم نداريد….

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

 

یارو صبح تا شب تو خیابون مخ میزنه، شب تا صب تو فیس بوک…

بعد میگه دنبال نیمه گمشده ام میگردم

آخه لامصب پازل هزار تیکه هم بودی تا حالا تموم شده بود!!!

والا بخدا….

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

ﺍﯾﻦ ﺩﺧﺘﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺭﮊ ﻟﺐُ تا زیر دماغشون میکشن….

.
.
.
.

نوه ی همون ﭘﯿﺮﻣﺮﺩﺍیین ﮐﻪ ﺷﻠﻮﺍﺭﺷﻮﻥُ ﺗﺎ ﺯﯾﺮ ﺑﻐﻞشون ﻣﯿﮑﺸﻦ ﺑﺎﻻ !!!

خو مث آدم رژلب بزنید گفتن رژلب نگفتن رژ دماغ که….

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

ﻫﺰﺍﺭ ﺑﺎﺭ ﮔﻔﺘﻢ ﻫﻤﻪ ﺑﺎﻫﻢ ﻧﺮیﻦ ﺗﻮ ﺍﻓﻖ |:

ﻓﺎﻧﺘﺰیﺎ ﻗﺎﻃﯽ ﻣیﺸﻪ ﮐﺼﺎﻓﻄﺎ |:

یﮑﯽ ﭘﺮﺍﯾﺪ ﻣیﺨﻮﺍﺳﺘﻪ ﺣﺎﻣﻠﻪ ﺷﺪﻩ

:))))

بهله حالا هی برید تو افق…

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

احترام گذاشتم به بعضیا مثل تکون دادن پارچه قرمز جلوی گاوه….

وحشی ترشون میکنه….

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

اینقدر بدم میاد از اینائیکه دو صفحه اس بهشون میدی بعو جوابتو میدن ok….خداییش باید جف پا رفت توی اون فکشون کصافطا رو…. :|

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

همونقد که پسرا از دخترای سیبیلو خوششون نمیاد ، همین احساس رو دخترا نسبت به پسرایی که زیر ابرو برمیدارن دارن . گفتم که در جریان باشید … :|

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

حموم بودم…

خواب بودم…

استخر بودم…

کلاس بودم…

سایلنت بود…

گوشیم شارژ نداشت…

بابام تو اتاقم بود…

اینا همون جواب های اَبلهانه اِیه که…

بعضی ها که دارن خیانت میکنن میگن…

کلا اینا رو شنیدی بگو باشه…!!! :|

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار ، درجه 1

 

معنای دنیا را درکسی ببین که دنیا برایش بدون تو معنایی ندارد…!

 

 

 

پورتال جامع وبگردی 

تعداد صفحات : 47

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 474
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 69
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 537
  • بازدید ماه : 1,942
  • بازدید سال : 15,860
  • بازدید کلی : 161,105